در پی توهین خبرنگاری به ساحت امام رضا (ع) صورت گرفت؛

تجمع مدافعان حرم رضوی در مقابل ساختمان دادستانی کل کشور

مدافعان حرم رضوی در پی توهین خبرنگاری به ساحت مقدس امام رضا (ع) در مقابل ساختمان دادستانی کل کشور تجمع کردند.
کد خبر: ۲۸۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ - 24April 2018

تجمع مدافعان حرم رضوی در مقابل ساختمان دادستانی کل کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در پی توهین خبرنگاری به ساحت مقدس امام رضا (ع) تجمع مدافعان حرم رضوی امروز در مقابل ساختمان دادستانی کل کشور برگزار شد.

تجمع‌کنندگان خواستار دستگیری و محاکمه این فرد شدند.

حجت الاسلام نکونام معاون دادستان کل کشور همچنین در جمع تجمع کنندگان حضور پیدا کرد و با اشاره به اینکه این توهین در فضای مجازی صورت گرفته است، اظهار داشت: این موضوع ظهر امروز توسط دادستان کل کشور به دادستان تهران ابلاغ شد و همه ما از این موضوع متاثر شدیم.

وی با بیان اینکه امام کشی فقط در زمان امام‌ها نبوده بلکه در دوران‌های مختلف هم است، گفت: آفرین بر شما که غیرت دینی شما به جوش آمده و در برابر این توهین‌ها سکوت نمی‌کنید.

حجت الاسلام نکونام افزود: وزارت ارشاد، وزارت کشور و قوه مجریه بدانند و اجازه ندهند قلم‌های مسموم اینچنین قلب‌های مردم را جریحه‌دار کنند.

وی خاطرنشان کرد: دادستان تهران عنوان کردند حکم جلب این فرد صادر شده و قطعاً دستگاه قضایی خودش را سردمدار دفاع از ولایت و امامت می‌داند و کوتاهی نخواهد کرد.

معاون دادستان کل کشور گفت: کسانی که باعث جریحه‌دار شدن ساحت حضرت ولی عصر (عج) و شیعیان شده‌اند، نمی‌توانند از مجازات فرار کنند.

نکونام در خاتمه گفت: به مجرد اینکه فرد توهین کننده دستگیر شود، مجازات خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار