معاون اجرایی سپاه استان قم عنوان کرد؛

اعزام ۱۷ هزار زائر از قم به اردو‌های راهیان نور در سال ۹۶

معاون اجرایی سپاه استان قم گفت: سال گذشته ۱۷ هزار زائر از استان قم در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۲۸۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ - 25April 2018
اعزام ۱۷ هزار زائر از قم به اردو‌های راهیان نور در سال ۹۶/ امکان افزایش حضور زائران قمیبه گزارش دفاع پرس از قم، «ستار احمدوند» معاون اجرایی سپاه استان قم در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر و راهیان نور استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم اظهار داشت: از اردیبهشت سال گذشته ۱۷ هزار نفر از مردم استان قم در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: 3 هزار و ۸۶ نفر از مردم استان قم در فصل تابستان سال گذشته به سرزمین‌های نور غرب و شمال غرب رفتند، همچنین در فصل پاییز سال ۹۶ هم شاهد اعزام 5 هزار و ۳۶۲ دانش آموز پسر و دختر به سرزمین‌های نور جنوب بودیم و در سال ۹۶، دو هزار و ۹۶ نفر دانشجو هم از استان قم به راهیان نور اعزام شدند.
 
معاون اجرایی سپاه استان قم افزود: علاوه دانش آموزان، دانشجویان و اقشار خاص دیگر، ۹ هزار و ۲۶ نفر از مردم قم به سرزمین‌های نور اعزام شدند. هزار و ۲۰۰ نفر از مردم استان با ۶۰۰ خودرو در قالب کاروان خودرویی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب رفتند که نشان از علاقه مردم قم به فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
 
احمدوند با اشاره به برنامه‌های فرهنگی برنامه راهیان نور عنوان کرد: همراه با کاروان‌های راهیان نور، راوی، مداح و روحانی اعزام شدند، در هر کاروان یک مدیر مجرب، یک روحانی، یک راوی و یک همیار پلیس وجود داشت تا ایمنی را در کاروان‌ها داشته باشیم، همچنین تعدادی از پرستار‌های استان قم همراه با آمبولانس با کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان قم باید جمعیت بیشتری از مردم استان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شوند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار