سردار فدوی به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری رزمایش‌های دریایی توسط سپاه در سال 97

فرمانده نیروی دریایی سپاه از اجرای رزمایش‌ها و تمرینات متعدد توسط این نیرو طی سال جاری در خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ - 25April 2018

رزمایش‌های دریایی سپاه در «خلیج فارس» برگزار می‌شوددریادار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص برگزاری رزمایش‌های این نیرو در خلیج فارس اظهار داشت: تمامی رزمایش‌های پیش‌بینی شده در سال گذشته اجرا شد. رزمایش‌ها و تمرین‌های زیادی نیز برای سال جاری در نظر گرفته شده که در خلیج فارس برگزار خواهد شد.

وی در خصوص آموزش نیروهای مسلح در حوزه دریا نیز گفت: به حول و قوه الهی در سال 96، تمامی مجموعه‌های آموزشی نیروی دریایی سپاه و دانشکده‌هایی که در جاهای مختلف فعالیت داشتند، تحت عنوان دانشگاه امام خامنه‌ای ندسا در منطقه زیباکنار استان گیلان مجتمع شدند و تمامی آموزش‌ها در این دانشگاه ارائه می‌شود. این حرکت در راستای ارتقای بحث آموزش در نیروی دریایی سپاه بود.

سردار فدوی افزود: این دانشگاه آموزش‌های مورد نیاز پاسداران نیروی دریایی سپاه، بسیجیان و غیرنظامیان را ارائه می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در رابطه با همکاری و تعامل با نیروی دریایی ارتش گفت: همکاری و تعامل بسیار خوبی با نیروی دریایی ارتش در انجام ماموریت‌ها داریم که این تعامل از گذشته وجود داشته و روز به روز در حال افزایش است. ما به دنبال این هستیم تا مقدمات و زمینه‌هایی فراهم شود تا با دانشگاه امام خمینی (ره) نیروی دریایی ارتش نوشهر، هم‌افزایی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار