سردار کارگر:

یادمان ایستادگی قوم بلوچ در برابر انگلیسی‌ها ایجاد شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: قوم بلوچ نقش مثبتی در استکبارستیزی داشته است که می‌طلبد تا یادمان ایستادگی این قوم در برابر انگلیس استعمارگر در سیستان و بلوچستان ایجاد شود.
کد خبر: ۲۸۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ - 25April 2018

یادمان ایستادگی قوم بلوچ در برابر انگلیسی ها ایجاد شودبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی استان سیستان و بلوچستان که در زاهدان صورت گرفت، اظهار داشت: روایتگری دفاع مقدس برای جوانان و نسل امروز یکی از وظایف اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که تاکنون نیز به خوبی انجام شده و باید قدرت بیشتری بگیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس برای ایران اسلامی بسیار ارزشمند و به‌یادماندنی است و مقام معظم رهبری نیز در بیش از ۸۰ درصد سخنرانی‌های خود اشاراتی به بحث دفاع مقدس داشته‌اند که نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این موضوع، دفاع مقدس که برخاسته از بطن جامعه و شهروندان کشور است نباید به هیچ وجه آلوده به مسائل سیاسی، قومی و مذهبی شود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: مردم ایران اسلامی پیروز دفاع مقدس بودند. دفاع مقدس متعلق به هیچ ارگان خاصی نیست و اگر کسی آن را به این مسائل آلوده کند، خائن است.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور ارتباط بسیار خوبی با مجموعه‌های دولتی دارد و در راه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تمامی سازمان‌ها همکاری می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها