مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

بیش از ۴۰۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در قزوین برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «علی معبودی» گفت: در هفته عقیدتی سیاسی که از هفتم تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه است، بیش از ۴۰۰ برنامه در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ - 25April 2018

بیش از 400 برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در قزوین برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز به مناسبت هفته «عقیدتی سیاسی» برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: هر ساله با فرارسیدن سالروز شهادت استاد حدیث و اخلاق شهید «مرتضی مطهری»، برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی که به همین مناسبت نام‌گذاری شده است، در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: شهید مطهری یک فیلسوف و فقیه عالی‌قدر بود و چون دل و فکر آزاد داشت، پس قلم و بیانش نیز آزاد بود.

حجت‌الاسلام «علی معبودی» با اشاره بیان مقام معظم رهبری که فرمودند: «شهید مطهری برای دیروز و فردای کشور معلم است و خط مطهری خط انقلاب است»، گفت: آثار مطهری بنای فکری نظام است و ما به دنبال زنده نگه داشتن یاد و نام شهید مطهری و نیازمند آثار و افکار شهید مطهری هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: در هفته عقیدتی سیاسی که هفتم تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه است، بیش از ۴۰۰ برنامه در سطح استان قزوین برگزار می‌شود که سپاه صاحب‌الامر (عج) در نواحی و حوزه‌های بسیج استان برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: نشست‌های بصیرتی، سخنرانی در میعادگاه‌های نماز جمعه، مسابقه فرهنگی - ورزشی، همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی و افتتاح نمایشگاه‌های فرهنگی و نمایشگاه کتاب از جمله برنامه هفته عقیدتی سیاسی در استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار