برگزاری مراسم یادبود شهیدان «شریف» و «شریف‌فرد» در یزد

مراسم بزرگداشت شهیدان «محمدحسین شریف» و «محمدعلی و محمدحسن شریف‌فرد» جمعه 7 اردیبهشت‌ماه در یزد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ - 25April 2018

برگزاری مراسم یادبود شهیدان «شریف» و «شریف فرد» در یزدبه  گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، مراسم بزرگداشت شهیدان «محمدحسین شریف» و «محمدعلی و محمدحسن شریف‌فرد» از جمعه 7 اردیبهشت ماه به مدت 5 شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در حسینیه بیت العباس (س) واقع در خیابان سلمان فارسی، بلوار شهید عاصی زاده برگزار می شود.

این مراسم‌ با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) همراه خواهد بود.

شهید «محمدحسن شریف» بیست و دوم فروردین ماه 1341 در یزد متولد شد؛ وی به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و نهم اردیبهشت ماه 1361 در خرمشهر به شهادت رسید اما پیکرش مدت ها در منطقه بر جای ماند تا پنجم اردیبهشت ماه 1373 که پس از تشییع در گلزار شهدای خلد برین خاکسپاری شد.

شهید «محمدعلی شریف فرد» دوم شهریور ماه 1346 در یزد متولد شد؛ وی از سوی بسیج در جبهه حضور یافت تا 18 بهمن ماه 1361 که در جنگل امقر به شهادت رسید و پیکر پاکش سال ها در منطقه بر جای مانده تا یکم فروردین ماه 1369 که پس از تفحص به خاک سپرده شد.

همچنین شهید «محمدحسن شریف‌فرد» بیست و هفتم اسفند ماه 1343 در یزد متولد شد؛ به عنوان نیروی بسیجی در جبهه حضور یافت. وی بیست و سوم تیرماه 1361 در شلمچه به شهادت رسید اما پیکرش مدت ها در منطقه بر جای مانده تا 15 آبان ماه 1364 پس از تفحص تشییع و در گلزار شهدای خلدبرین زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار