سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال فراخوان داد

فراخوان سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ - 25April 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سی‌ و ششمين دوره جايزه كتاب‌ سال جمهوری اسلامی ايران در بهمن‌ ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود؛ بر اين اساس دبيرخانه جايزه كتاب سال از پديدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت می‌كند با ثبت‌نام در تارنمای اينترنتی www.ketabsal.ir، كتاب يا كتاب‌های پيشنهادی خود را به دبيرخانه كتاب سال، معرفی كنند.

جايزه كتاب سال با هدف حمايت و تشويق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران سراسر كشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هويت فرهنگی برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به سی و ششمين دوره جايزه كتاب سال بايد برای نخستين بار در سال ۱۳۹۶ منتشر شده باشند و جزو كتاب‌های كمك درسی و افست نباشد. علاوه بر اين، كتاب بايد دارای برگه اعلام وصول باشد.

كتاب‌های داستان بزرگسال، نقد ادبی (تاليف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و كودك و نوجوان، به دليل همپوشانی با جايزه جلال آل‌احمد و جايزه شعر فجر در كتاب سال بررسی نمی‌شود.

تنها آثاری در اين جايزه داوری و ارزيابی می‌شوند كه پديدآورنده يا ناشر كتاب، كاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای جايزه تكميل و به‌همراه دونسخه از كتاب ارسال كند.

همچنين، ارسال لوح فشرده متن اصلی آثار ترجمه‌شده الزامی است و آثار دريافت شده بازگردانده نخواهند شد.

مطابق با فراخوان، مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهريورماه ۱۳۹۷ در نظر گرفته شده و ناشران و صاحبان آثار بايد كتاب‌های خود را به آدرس تهران، خيابان انقلاب اسلامی، خيابان برادران مظفر جنوبی، كوچه خواجه نصير، شماره ۲، طبقه دوم، دبيرخانه جايزه كتاب‌سال جمهوري اسلامی ايران، كدپستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵ ارسال كنند و برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۶۶۹۶۶۲۱۹- ۶۶۹۶۶138 تماس بگيرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار