نویسنده کتاب‌های دفاع مقدسی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایثارگری رزمندگان سیستان و بلوچستان را در تاریخ ثبت می‌کنم

اسما دهقان با بیان اینکه با تلاش بیشتر ایثارگری جانبازان و شهدای استان سیستان و بلوچستان را در تاریخ ثبت می‌کنم، گفت: نویسندگان استان سیستان و بلوچستان باید رشادت‌های جوانمردان استان را به تصویر بکشند.
کد خبر: ۲۸۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰ - 17May 2018

منتشر نشود/// ایثارگری رزمندگان سیستان و بلوچستان را در تاریخ ثبت می‌کنم«اسما دهقان» نویسنده کتاب «اسوه‌های صبر و ایثار» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: تاکنون پنج کتاب در خصوص شهدای سیستان و بلوچستان نوشته‌ام که به چاپ رسیده است. کتاب «اسوه‌های صبر و ایثار» نیز در خصوص نقش مادران و همسران شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی است. این کتاب در هفدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس، شایسته رتبه تقدیر در بخش مستند شد.

وی افزود: در کتاب اسوه‌های صبر و ایثار به سرگذشت بانوانی پرداختم که همسرانشان بالای ۲۰ درصد جانباز شده‌اند.

این نویسنده کتاب‌های دفاع مقدسی با اشاره به آثار منتشر شده خود گفت: کتاب «محراب خونین» در خصوص سرگذشت شهید مهدی توکلی، کتاب «عرشیان هم آشیان» روایت زندگی ۷۴ شهید، کتاب «عمو سلطان» در خصوص خاطرات و دست‌نوشته شهید سلطانعلی آشوغ و کتاب «موج هامون» سرگذشت زندگی شهید قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر ۴۱ ثارالله است که در طی سال‌های گذشته به چاپ رسیده است.

دهقان با بیان اینکه با تلاش بیشتر ایثارگری جانبازان و شهدای استان سیستان و بلوچستان را در تاریخ ثبت می‌کنم، خاطرنشان کرد: نویسندگان استان سیستان و بلوچستان نیز باید رشادت‌های جوانمردان استان را به تصویر بکشند.

وی عنوان کرد: تدوین و نگارش کتاب‌های «حنظله بدر»، «۲ کتاب کودک با محوریت دفاع مقدس»، رمان «پریماه»، «فصل عشق» و «اسوه‌های صبر و ایثار ۲» را در دست کار دارم.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار