هم‌زمان با نیمه شعبان؛

همایشی با عنوان «پیاده‌روی خانوادگی» برگزار می‌شود

هم‌زمان با سالروز ولادت امام عصر (عج) همایشی با عنوان «پیاده‌روی خانوادگی» به‌همت ستاد راهپیمایی نیمه شعبان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ - 25April 2018

همایشی با عنوان «پیاده‌روی خانوادگی» برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، چهارشنبه 12 اردیبهشت، هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) مجموعه‌ای مردم‌نهاد اقدام به برگزاری همایشی با عنوان «پیاده‌روی خانوادگی» کرده است.

دعوت از خانواده‌های شهدا جهت شرکت در راهپیمایی از برنامه‌های این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ «ایثار و شهادت» است.

27 فروردین‌ماه امسال با دعوت از مسجد‌ها و پایگاه‌های محلات، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، آموزش و پرورش منطقه 16، شهرداری ناحیه، ناحیه و حوزه بسیج، جلسه‌ای جهت برگزاری هرچه پرشورتر این برنامه با حضور نماینده‌های مجموعه‌های یادشده برگزار شد و ستادی با عنوان «ستاد راهپیمایی نیمه شعبان» شکل گرفت.

بر پایه این گزارش، این ستاد با حمایت اعضای خود، تا به امروز ضمن انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای هرچه باشکوه‌تر «دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی» در محله‌های نازی‌آباد، یاخچی آباد، جوادیه و تختی از اواسط این هفته به صورت گسترده تبلیغاتی را در مدارس و سطح محلات آغاز کرده است.

خاطرنشان می‌شود، این همایش روز چهارشنبه 12 اردیبهشت، ساعت 10 صبح، از مسجد حضرت رسول (ص) نازی‌آباد آغاز خواهد شد و به مقصد مزار شهدای بوستان بهمن واقع در منطقه 16 ختم می‌شود.

انتهای‌پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها