بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس به مناسبت شکست آمریکا در طبس:

واقعه طبس، باعث اتحاد نیروهای انقلابی و ثبت حقانیت انقلاب اسلامی در جامعه بین المللی شد

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس به مناسبت 5 اردیبهشت سالروز گرامیداشت شکست مفتضحانه آمریکا بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۲۸۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ - 25April 2018

واقعه طبس، باعث اتحاد نیروهای انقلابی و ثبت حقانیت انقلاب اسلامی در جامعه بین المللی شد.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با صدور بیانیه ای 5 اردیبهشت شکست مفتضحانه آمریکا را گرامیداشت.

در ابتدای این  بیانیه با اشاره به آیه «وَ مَكرُوا مكْراً و مَكَرْنا مكراوهُمْ لا یَشْعرونَ» آمده است: پنجم اردیبهشت، سالروز شکست نظامی آمریکا در سال 1355 در صحرای طبس است. در این حمله نظامی، شیطان بزرگ با مفتضحانه ترین وضعی شکست خورد. شکست شیطان بزرگ در این عملیات، حمله فیل داران ابرهه را به خانه کعبه در ذهن ها زنده می کند. لشگریان ابرهه، همچون نیروهای متجاوز آمریکایی، از فراوانی قدرت و شوکت، تصور نمی کردند کسی بتواند مانع حمله آنها به خانه کعبه شود، ولی آن هنگام که به سوی کعبه هجوم آغاز کردند، به فرمان خداوند متعالی پرندگانی در آسمان ظاهر شدند و سنگ هایی که در منقار داشتند، بر سر فیل سواران فرود آوردند و بدین وسیله، کافران یکی پس از دیگری به هلاکت رسیدند. در پنجم اردیبهشت 1359 نیز دانه های ریز شن، دسیسه بزرگ آمریکا را فرو شکست.

این بیانیه تاکید می کند: واقعه طبس، ضمن فراهم آوردن اتحاد و یکپارچگی بیشتر نیروهای انقلابی ایران، حقانیت انقلاب اسلامی را در جامعه بین المللی به اثبات رسانید. در جریان این حادثه، چهره دشمن واقعی انقلاب بیش از هر زمانی نمایان تر، و الهی بودن انقلاب نیز برای جهانیان روشن شد. در حقیقت، خداوند متعالی با توفان شن، پرده دیگری از چهره زشت حاکمان واشنگتن را برداشت و تجاوز آشکار و مغایر با قوانین و موازین بین المللی آنان را به نمایش گذاشت..

در ادامه این بیانیه آمده است: در پی شکست آمریکا در صحرای طبس، بار دیگر نظریه پیروزی فن آوری بر ایمان، رد شده و بر حیثیت و اعتبار جهانی انقلاب اسلامی افزوده گردید.

در پایان این بیانیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهیدان راه انقلاب اسلامی از جوانان مومن و انقلابی می خواهد اسناد و کتب مرتبط با جنایت‌های آمریکای خبیث و ایادی دست نشانده آنان در منطقه در طول دوران چهل ساله انقلاب را مطالعه نمایند و همت خود را صرف تبیین چهره واقعی استکبار قرار دهند.

روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار