مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه لرستان؛

کاروان راهیان نور لرستان به منطقه عملیاتی بازی دراز اعزام می شود

مرتضی سپهوند از اعزام 1000 نفر در قالب کاروان راهیان نور لرستان در 6 و 7 اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی«بازی دراز» خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ - 25April 2018

کاروان راهیان نور لرستان به منطقه عملیاتی بازی دراز اعزام می شود«مرتضی سپهوند» مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه لرستان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس  خرم آباد، ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده کاروان های راهیان نور درسال جاری، اظهار داشت: آغاز سفر کاروان راهیان نور لرستان در سال جاری به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

وی افزود :اردوی سفر به منطقه «بازی دراز» 6 و7  اردیبهشت ماه از اردوگاه شهید بهشتی با حضور 100 نفر از جامعه ی فرهنگی، ورزشی، اساتید و عموم مردم، به سمت این منطقه حرکت می کند.

مرتضی سپهوند با اشاره به قرار گرفتن اردوگاه شهید بهشتی بر سر مسیر زائرین راهیان نور ، افزود: این اردوگاه در کمربندی خرم آباد واقع شده و مکانی برای استراحت زائرین سرزمین نور و معرفی نقش استان لرستان در دفاع مقدس می باشد.

سپهوند در ادامه گفت: برنامه های فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی برای زائرین تدارک دیده شده که از جمله این برنامه ها  روایت گری راویان دفاع مقدس،پخش مستند، دلنوشته ای به شهدا، نمایش فیلم های کوتاه و کوه پیمایی است.

گفتنی است این اردوی معنوی دو روزه به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها