مشاوره فرهنگی فرمانده کل سپاه عنوان کرد؛

برنامه ریزی دشمن برای جنگ شناختی و معرفتی علیه ایران

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه دشمنان ما حتی از بحث جنگ ادارکی هم عبور کردند، گفت: بحث جنگ شناختی و معرفتی را بر علیه کشورمان در برنامه کاری دارند.
کد خبر: ۲۸۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ - 25April 2018
برنامه ریزی دشمن برای جنگ شناختی و معرفتی علیه ایرانبه گزارش دفاع پرس از ساری، «حمیدرضا مقدم‌فر» مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش سراسری روسای دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور در ساری با بیان اینکه جنگ امروز ما با دشمن مانند 10 سال گذشته نیست و میدان شناسایی در حال حاضر بسیار مهم است، اظهار داشت: امروز آخرین وضعیت این است که دشمنان در 40 سالگی انقلاب از براندازی و فروپاشی ناامید شدند و امروز به تغییر رفتار جمهوری اسلامی فکر می‌کنند.
 
 مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در داخل کشور جبهه‌های چندگانه مخالف نیز از سوی دشمن همسو شده است، خاطر نشان کرد: دشمن تغییر رفتار را هدف راهبردی خویش قرار داده و در کنار آن 4 تا 5 هدف عملیاتی را به صورت تکنیکی و حرفه‌ای پیگیری می‌کنند.
 
مقدم‌فر با اعلام اینکه دشمن به دنبال بحران‌نمایی علیه انقلاب اسلامی است، گفت: سازمان‌های مختلف به دنبال دامن‌زدن به این بحران‌نمایی هستند، ضدانقلاب خارج‌نشین، رسانه‌های معاند دست صهیونیست و بن‌سلمان با این افراد همسو شدند.
 
 مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در بعد خارجی ما پوزه آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدیم، گفت: امنیت کشور مثال‌زدنی است و با وجود تهاجم فرهنگی سنگین شاخصه‌های مانند اعتکاف و اربعین داریم.
 
وی با اعلام اینکه مراتب ظرفیت از حمایت از انقلاب اسلامی در حال گسترش است، گفت: بسیاری از مدافعان حرم ما جوانان دهه هفتادی هستند.
 
مقدم‌فر خاطر نشان کرد: اگر مردم پای کار باشند و مقداری دولت و دستگاه اجرایی انقلابی رفتار کنند، اوضاع درست می‌شود.
 
 مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انفعال در بین نیروهای مدافع و یاس در میان مردم از برنامه‌های کاری دشمن است و دشمن به دنبال ایجاد نفاق، ناامیدسازی و انفعال در بین نیروها هست.
 
وی با اعلام اینکه بر اساس آمار سازمان ملل رشد شاخصه امید ایران در رتبه بسیار بالای قرار دارد، گفت: اما دشمنان از برخی مشکلات اجتماعی مردم بحث فروپاشی نظام را مطرح می‌کنند.
 
مقدم‌فر در ادامه با اشاره به شروع بحث جنگ‌هراسی در کشور بیان کرد: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس اراده و توانی برای وارد جنگ شدن با جمهوری اسلامی ندارند.
 
وی با اعلام اینکه ترس از جنگ آخرین پروژه عملیاتی آنها است، گفت: آنها عربستان را هول می‌دهند اما خودشان جرات ندارند.
 
 مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه مدیریت افکار عمومی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: جنگ امروز جنگ روانی و جنگ افکار عمومی است، هر چند آنها از جنگ روانی عبور و امروز بحث ادراکی را شروع کردند و مدیریت ادراک امروز در اروپا به صورت آکادمیک تدریس می‌شود.
 
وی در پایان با اعلام اینکه دشمنان ما حتی از بحث جنگ ادارکی هم عبور کردند، گفت: بحث جنگ شناختی و معرفتی را بر علیه کشورمان در برنامه کاری دارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار