وصیت‌نامه پاسدار شهید محمد حسین درخشان‌راد/ پیرو مکتب اسلام و رهرو خط انقلابی امام باشید

پاسدار شهید «محمد حسین درخشان‌راد» در وصیت‌نامه خود آورده است: «عزیزان من پیرو مکتب اسلام و رهرو خط انقلابی امام باشید و یک لحظه از راه مستقیم هدایت منحرف نشوید و از امام و یارانش یک لحظه هم دور نشوید.»
کد خبر: ۲۸۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 27April 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «محمد حسین درخشان‌راد» در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۳۶ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ یکم مرداد ۱۳۶۱ در عملیات رمضان منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصاویر وصیت‌نامه پاسدار شهید «محمد حسین درخشان‌راد»

وصیت‌نامه پاسدار شهید محمد حسین درخشان‌راد/ پیرو مکتب اسلام و رهرو خط انقلابی امام باشید

وصیت‌نامه پاسدار شهید محمد حسین درخشان‌راد/ پیرو مکتب اسلام و رهرو خط انقلابی امام باشید

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند بخشنده مهربان به نام خدایی که وجود هستی و تمام انشان‌ها وابسته به اوست. به نام خدایی که ما از اوئیم و بسوی او بازمیگردیم، ما را پاک آفرید و ما یا آلودگانیم و در دوزخ جایمان خواهد بود و یا پاکانیم و با لطف او از بهشتیان خواهیم بود و بالاخره بنام خدایی که نامش بهترین سرآغاز بر هرچیز خواهد بود و با سلام به حضرت مهدی (عج) که نامش آغازگر عملیات است و وجودش عدالت بخش هستی و با درود به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی که روح خدائیش در جانمان شعله زد و با دم عیسائیش حیات و تولدی دیگر یافتیم و ما را از ضلالت به هدایت و از ظلمت به نور رهنمون گشت.

با درود به شهدا از هابیل تا شهدای جنگ تحمیلی که خونشان تداوم بخش خط توحید و اسلام گشت و با سلام به تمام رزمندگان که در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل با مال و جان خویش مجاهدت می‌کنند و بی‌ریا جان خود را بر طبق اخلاص گذاشتند.

اینک که ما مانده‌ایم با کوله باری عظیم از معاصی کوچک و بزرگ، گناهانی که قلبمان را سیاه کرده و حجابی گشته تا کمتر نور حق در آن بتابد، اما مایوس از درگاه باری تعالی که کریم و غفور و رحیم است؛ نیستم که یاس خود از گناهان کبیره است.

امید به خداست که یأس را از جانم می‌ستاند و چهره‌ام را که در غم گناهان است، بشاش می‌سازد و نور امید در قلبم پرتو می‌افکند که بارالها اگرچه خطا کارم و اگر چه با معاصی خو گرفته‌‎ام، اما در اوج ضلالت و گمراهی نیز ازکرامت و بزرگواریت غافل نبوده‌ام و این نقطه اتکایی بوده است که شاید مورد لطف و کرامت قرار گیرم و از آتش دوزخ رهایی یابم و اگر این تحقق یابد حق الله است؛ و از تمام مادر، خواهر، برادر و تمام اقوام و خویشاوندان و دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم تا حق الناس را ادا کرده باشم. اما اینجانب متقابلاً نیز حقی بر گردن آن‌ها دارم که نصیحتی برادرانه دارم و آن اینست که عزیزان من پیرو مکتب اسلام و رهرو خط انقلابی امام باشید و یک لحظه از راه مستقیم هدایت منحرف نشوید و از امام و یارانش یک لحظه هم دور نشوید که نمی‌شوید و مگذارید وابستگان به خارج و منافقین و فاسقین حتی یک لحظه شک و تردید در شما ایجاد کنند.

اینان که تنها برای قدرت و عیاشی خودشان امت حزب الله را به خاک و خون می‌کشند. به هیچ عنوان حتی یکدم اجازه شیطنت حتی بطور لفظی به آنان ندهید که آنان مزدورانی بصورت عروسک کوکی در دست جهانخواران و امپریالیست‌های شرق و غربند.

رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً إِنَّکَ أَنْتَ الْوَهَّابُ؛ و در آخر زبان حالم خودم را از بیان امام و وصی پیامبر می‌نویسم شاید که بواسطه ایشان ماهم شامل مرحمت خداوند قرار گیریم.

إِلَهِی قَلْبِی مَحْجُوبٌ وَ نَفْسِی مَعْیُوبٌ وَ عَقْلِی مَغْلُوبٌ وَ هَوَائِی غَالِبٌ وَ طَاعَتِی قَلِیلٌ وَ مَعْصِیَتِی کَثِیرٌ وَ لِسَانِی مُقِرٌّ بِالذُّنُوبِ فَکَیْفَ حِیلَتِی یَا سَتَّارَ الْعُیُوبِ وَ یَا عَلامَ الْغُیُوبِ وَ یَا کَاشِفَ الْکُرُوبِ اغْفِرْ ذُنُوبِی کُلَّهَا بِحُرْمَةِ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ یَا غَفَّارُ یَا غَفَّارُ یَا غَفَّارُ بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

بنده حقیر محمد حسین درخشان راد»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار