تولیت آستان قدس رضوی:

همکاری ایران و روسیه در مقابل آمریکا بسیار مهم است

سید ابراهیم رئیسی گفت: بدون تردید همکاری ایران و روسیه در منطقه و برخورد با جریان‌های دست‌ساز آمریکا همچون داعش بسیار مهم است.
کد خبر: ۲۸۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ - 25April 2018

همکاری ایران و روسیه در مقابل آمریکا بسیار مهم استبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع پرس، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با رئیس جمهور تاتارستان اظهار داشت: خوشبختانه در ایران، مسلمانان شیعه و سنی و پیروان ادیان دیگر سالهاست در کنار هم مسالمت آمیز زندگی و هرکدام احکام مذهبی خود را اجرا می‌کنند.

وی افزود: امیدواریم همکاری‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی دو کشور افزایش یابد. ما از امکانات و ظرفیتی که به برکت نام حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در آستان قدس رضوی داریم برای توسعه این همکاری‌ها استفاده میکنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران، ارتباط دوستانه با همسایگان است و بر این اساس، همکاری با روسیه و جمهوری تاتارستان، توسعه پیدا خواهد کرد.

رئیسی تصریح کرد: بدون تردید همکاری ایران و روسیه در منطقه و برخورد با جریان‌های دست‌ساز آمریکا همچون داعش بسیار مهم و مؤثر است.

رئیس جمهور تاتارستان نیز در این دیدار از تعمیق همکاری‌ها با آستان قدس رضوی استقبال کرد و خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها