در نشریه خط حزب‌الله مطرح شد؛

هشدارهای رهبر انقلاب درباره خطر اشرافی‌گری

صد و سی‌امین شماره از نشریه خط حزب‌الله همراه با مطلبی با عنوان «خطر اشرافی‌گری» منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ - 26April 2018

خطر اشرافی‌گریبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، طی 2 ماه گذشته، رهبر انقلاب، چهار مرتبه درباره‌ی خطر و آفت «اشرافی‌گری» در جامعه، و مخصوصا در بین مسئولین کشور هشدار دادند. به‌همین جهت سخن هفته‌ی این شماره از نشریه به بازخوانی چهار هشدار رهبر انقلاب و بیانات امام خمینی (ره) در این باره پرداخته است.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم:

روحیه‌ی اشرافی‌گری از نظر امام خمینی (ره) نیز آنقدر آفت بزرگی بود که در صورت مبتلا شدن مسئولان به آن، باید فاتحه‌ی کشور را خواند. روزى که مسئولان ما «آن خوى کوخ نشینى بیرون برود و به کاخ نشینى توجه بکند، آن روز است که انحطاط براى خود و براى کسانى که با او تماس دارند پیدا مى شود. آن روزى که... خوى ارزنده‌ی کوخ نشینى بیرون برود، آن روز است که ما براى این کشور باید فاتحه بخوانیم.

خبر ویژه این شماره از نشریه مربوط به حضور حجت‌الاسلام قرائتی در درس خارج رهبر انقلاب در هفته‌ی گذشته است. حجت‌الاسلام قرائتی نکات ارزشمندی درباره‌ی ضرورت توجه بیشتر به قرآن خطاب به طلاب بیان کرد و در ادامه گفت: در فرصت باقیمانده تا ماه مبارک رمضان باید آماده‌ی استقبال از ماه ضیافت الهی شد. این سخنان به‌زودی منتشر خواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه برخی افراد یا جریان‌های سیاسی، با اهداف خاص در صدد القای بن بست و انسداد امور کشور هستند، اطلاع‌نگاشتی نشریه خط حزب‌الله با عنوان «دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد اگر...» به بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی اصل سنت الهی مبنی بر امداد دائمی خداوند به جبهه حق پرداخته است.

اقرار به کوتاهی‌ها وعقب افتادگی‌ها یکی از راه‌های تقرب به پروردگار، مسئولان باید مشکلات کارگران را برطرف کنند، تغییراتی که فرصت‌های خدمت را از انسان می‌گیرد، فرزندان خود را بدون عقده واحساس ذلت بار بیاورید، متفکری بزرگ همراه با تلاش مخلصانه و احساس درد، احکام احیای نیمه شعبان، نقطه‌ی مقابل دم غنیمتی و حالت «ولش کن» و تنبلی و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

رهبر انقلاب در جریان سفر سال ۱۳۸۰ به استان اصفهان در منزل جانباز محمدتقی طاهرزاده حضور یافتند و با خانواده و خود شهید گفت‌وگو کردند. به همین جهت صد و سی‌امین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح جانباز شهید محمدتقی طاهرزاده تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF این نشریه را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها