همسر شهید «منتظرقائم»:

مسئولانی که امیدشان به بیگانگان است از سرنوشت «پهلوی» و «صدام» عبرت بگیرند

«صدیقه بیگم مدرس ثانوی» گفت: مسئولانی که چشم امیدشان برای حل مشکلات کشور به دست بیگانگان است و همواره به دنبال باز گذاشتن راه مذاکره با شیطان هستند از سرنوشت «بنی صدر»، «صدام» و «پهلوی» درس عبرت بگیرند.
کد خبر: ۲۸۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ - 26April 2018

مسئولینی که امیدشان به بیگانگان است از «پهلوی» و «صدام» عبرت بگیرندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، مراسم سی و هشتمین سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس و یادواره شهید «منتظر قائم» با حضور مسئولان و جمع کثیری از مردم دارالعباده یزد در مسجد «روضه محمدیه» این شهر برگزار شد.

«صدیقه بیگم مدرس ثانوی» همسر شهید «منتظرقائم» در این مراسم، با اشاره به ۵ اردیبهشت‌ماه مصادف با سالروز شکست خفت‌بار آمریکا در طبس، اظهار داشت: عملیات نظامی آمریکا با هدف رهاسازی جاسوسان آمریکایی برای براندازی انقلاب و اسلام در کشور صورت گرفت که آن‌ها با حادثه‌ای عجیب روبه‌رو شدند و امداد‌های غیبی برای حفظ این انقلاب عزیز به خوبی قابل مشاهده بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی نه تنها در این چهار دهه با مشکلی روبه‌رو نشده است، بلکه روز‌به‌روز محکم‌تر و استوارتر به سمت و سوی اهداف و آرمان‌هایش پیش می‌رود.

همسر شهید «منتظرقائم» با تأکید بر اینکه تردیدی نیست که مقام معظم رهبری پرچم‌دار مکتب و آرمان‌های امام خمینی (ره) هستند و همواره از آن صیانت می‌کنند، گفت: مسئولین و مردم با تبعیت محض از رهبری، پرچم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در این دوره جاهلیت مدرن در حال اهتزاز نگه دارند.

مدرس ثانوی افزود: مردم شریف ایران اگر خواستار عزت و امنیت و پیشرفت کشور هستند و اگر می‌خواهند شاهد تهاجم مجدد دشمن نباشند، مسئولان باید اقتدار و قدرت کشور را به رخ دشمن بکشند و نه اینکه نقاط ضعف کشور را به رخ دشمن نشان دهند تا آن‌ها نیز از این فرصت برای ضربه زدن به اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

همسر شهید «منتظر‌قائم» با بیان اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند در ژنو و نیویورک نیست، اظهار داشت: بلکه این کلید در حرام کردن استفاده از کالا‌های خارجی، مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید و توان داخلی و همچنین حفظ روحیه انقلابی در این زمینه‌ها است.

وی اضافه کرد: مسئولانی که چشم امیدشان برای حل مشکلات کشور به دست بیگانگان است و همواره به دنبال باز گذاشتن راه مذاکره با شیطان هستند از سرنوشت «بنی صدر»، «صدام» و «پهلوی» درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار