فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد:

افرادی که مانع رشد انقلاب هستند نباید در سطوح مدیریتی قرار بگیرند

«فتح‌الله جمیری» گفت: اگر امروز امام خامنه‌ای بحث نفوذ را مطرح می‌کنند، باید به این موضوع به‌خوبی اندیشید که چرا باید در کشوری که از بهترین سرمایه‌های انسانی و منابع الهی بهره‌مند‌ است، افرادی در سطوح مدیریتی آن قرار گیرند که مانع از رشد انقلاب اسلامی باشند و به دنبال خدمت به مردم نباشند.
کد خبر: ۲۸۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 26April 2018

مجموعه‌هایی که مانع رشد انقلاب هستند نباید در سطوح مدیریتی قرار بگیرندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «فتح‌الله جمیری» فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد، صبح امروز (پنج‌شنبه) در مراسم سی و هشتمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس و گرامی‌داشت شهادت سردار «محمد منتظر قائم»، با بیان اینکه در ۵ اردیبهشت‌ماه یکی از پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی رقم خورد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای می‌فرمایند «فتح‌الفتوح امام راحل تربیت انسان‌های بزرگ و خداجویی بود که مسیر تاریخ را عوض کردند» و شهید «منتظر‌قائم» یکی از همین انسان‌هاست که در نوجوانی امام خمینی (ره) را شناخت و در ۱۵ سالگی مبارزه خود را آغاز کرد.

وی افزود: شهید منتظرقائم در دوران خدمت سربازی به‌عنوان یک استاد اخلاق کلاس‌های تربیتی و بصیرتی زیادی را برپا می‌کرد و چنان خدماتی ارائه داد که نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

سردار جمیری در بیان سجایای اخلاقی شهید منتظرقائم گفت: این شهید والامقام به‌اندازه‌ای از درجه تهذیب نفس رسیده و چنان متواضع بود که حتی از نوشتن اسم خود در نامه‌های سپاه به‌عنوان فرمانده پرهیز می‌کرد.

وی با اشاره به واقعه طبس، اظهار داشت: فرمانده عملیات حمله به طبس موسوم به «دلتا» در کتاب خاطرات خود نوشته آن‌چنان اصول حفاظتی در زمان تمرینات نظامی رعایت می‌شد که برای ورود به پادگان از قسمت‌های مختلف وارد می‌شدیم تا مبادا حضور گروهی ما عملیات را با تهدید اطلاعاتی روبه‌رو کند و جمهوری اسلامی از آن مطلع شود.

وی تصریح کرد: خداوند به فرموده رهبر کبیر انقلاب شن‌ها را مأمور حراست و حفاظت از انقلاب ملت ایران کرد و دقیق‌ترین توطئه دشمن علیه انقلاب با شکستی خفت‌بار برای آنان رقم خورد.

فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد، با تأکید براین نکته که شهید منتظرقائم شهید مقابله و مبارزه بانفوذ آمریکا است، ابراز داشت: امروز هم دشمن ما مثل گذشته حتی بیشتر، برای از بین بردن حرکت انقلاب در زمینه‌های مختلف از جمله دفاعی و جنگ نرم در حال تلاش برای نفوذ در کشور است و بر همه ما واجب است که راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی کرده و با بصیرت در برابر جریان نفوذ عمل کنیم.

وی افزود: اگر امروز امام خامنه‌ای بحث نفوذ را مطرح می‌کنند، باید به این موضوع به‌خوبی اندیشید که چرا باید در کشوری که از بهترین سرمایه‌های انسانی و منابع الهی بهره‌مند‌ است، افراد و مجموعه‌هایی در سطوح مدیریتی آن قرار گیرند که مانع از رشد انقلاب اسلامی باشند و به دنبال خدمت به مردم نباشند.

جمیری خاطرنشان کرد: برای مقابله با نفوذ، باید نیرو‌های انقلابی توسط مسئولان به‌کارگیری شوند، مسئله نفوذ بسیار مهم است باید مواظب نفوذ در کشور باشیم و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز ایران یک کشور قدرتمند در عرصه دفاعی و نفوذ منطقه‌ای است، گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که حضور در ایران را در خواب هم نخواهند دید، اما می‌خواهند به‌واسطه فشار‌های اقتصادی، ایجاد آشوب و آشفتگی داخلی، کشور را دچار مشکل کرده و زمینه‌های نفوذ خود را فراهم سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار