مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

یاوه‌گویی‌های دشمنان درباره سپاه، خللی در انسجام نیرو‌های مسلح ایجاد نمی‌کند

«عزت‌الله جعفری» گفت: یاوه گویی‌های دشمنان در مورد سپاه، نمی‌تواند خللی در اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح ایجاد کند و  نیرو‌های مسلح همواره و همیشه گوش به‌فرمان مقام عظمای ولایت هستند.
کد خبر: ۲۸۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ - 26April 2018

یاوه گوییهای دشمنان در مورد سپاه ، نمی تواند خللی در اتحاد و انسجام نیروهای مسلح ایجاد کند.به گزارش دفاع پرس از تبریز، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در مراسم یادبود شهید مدافع حرم «صادق شیبک» که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس، ارتش و سپاه و بسیج همیشه در میدان بودند و یگان‌ها همکاری‌های تنگاتنگی داشتند، به ویژه در عملیات «بیت‌المقدس» این اتحاد رقم خورد و این پیام را به دنیا مخابره کرد که متحدانه ایستاده‌ایم.

وی افزود: الگوی نیرو‌های رزمنده در آن زمان و امروز حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) بود که از اسلام دفاع کرد و ما نیز در زمان انقلاب به امام قول دادیم که از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

وی با قدردانی از مواضع اخیر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: یاوه‌گویی‌های دشمنان علیه سپاه نمی‌تواند خلالی در اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح ایجاد کند و نیرو‌های مسلح همواره و همیشه گوش به فرمان مقام عظمای ولایت هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: شهدای ما آمریکا را ذلیل کردند، با پیروزی انقلاب یکی از کشور‌های حلقه به گوش از آمریکا جدا شد و روی پای خودش ایستاد و آمریکا در آن‌جا اولین شکست خود را خورد. شکست‌های بعدی آمریکا در دوران اوایل انقلاب و بعد از آن نیز ادامه یافت و آخرین شکست آمریکا در حمله اخیر بود که با آن همه ادعا نتوانست در منطقه هیچ غلطی بکند.

سردار جعفری افزود: شهید «صادق شیبک» یکی از الگو‌های نسل جدبد است. وقتی زندگی ایشان را می‌خوانیم، می‌فهمیم که چقدر تقوا داشت و هنگام شهادتش چند یک از داعشیان را به جهنم فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: حال همه جوانان و نوجوانان عزیز باید بدانند که اقتدار، امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون از جان گذشتگی‌ها و فداکاری‌های شهدای عزیز است و قدر آن‌را به‌خوبی بدانند و همواره با لبیک گویی به فرامین مقام عظمای ولایت در هر سنگری، از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام محافظت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار