در پیامی:

رئیس جمهور درگذشت حضرت آیت الله قبادی آدینه وند را تسلیت گفت

روحانی در پیامی، درگذشت حضرت آیت الله محمد رضا آدینه وند را به رهبر معظم انقلاب، علما و بیت آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 22September 2014

رئیس جمهور درگذشت حضرت آیت الله قبادی آدینه وند را تسلیت گفت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رییس جمهور در پیامی درگذشت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد رضا قبادی آدینه وند را به رهبر معظم انقلاب، علما، حوزه های علمیه بالاخص بیت آن مرحوم، شاگردان، علاقه مندان و منسوبان ایشان تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

درگذشت ادیب ارجمند و فقیه مهذب حضرت آیت الله حاج شیخ محمد رضا قبادی آدینه وند موجب تالم و تاسف فراوان گردید. اینجانب که توفیق تلمذ و بهره مندی از محضر پر فیض آن عالم ربانی را در سال های طلبگی خود داشته ام، ایشان را بی تردید مصداق کریمه «إنما یخشی الله من عباده العلماء» یافته و خشیت و خضوع و بندگی خالصانه رااز ویژگی های ممتاز آن مرحوم می دانم.

حضرت استاد آدینه وند بیش از پنج دهه به تعلیم طالبان علوم دینی و پرورش اساتید بزرگوار حوزه های علمیه مبادت ورزیدند و تالیفات گرانبهایی را تقدیم مشتاقان معارف الهیه و سالکان طریق علم و معرفت نمودند.

اینجانب ضایعه فقدان این عالم جلیل القدر را به رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، حوزه های علمیه بالاخص بیت شریف آن مرحوم، شاگردان، علاقه مندان و منسوبان محترم ایشان تسلیت گفته و برای روح آن فقید سعید، آمرزش الهی و علو درجات مسئلت می نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها