ما توانستیم-6/

حضور کاروان‌های راهیان نور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد

حضور کاروان‌های راهیان نور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مرصاد نشان می‌دهد که ملت شهید پرور کشورمان همچنان نسبت به آرمان‌های شهدا پایپند هستند و امنیت بی‌نظیر کشورمان را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا هستند.
کد خبر: ۲۸۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ - 27April 2018

حضور کاروان‌های راهیان نور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصادبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به کرمانشاه، از ساعت اولیه صبح امروز، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد شاهد حضور چشمگیر کاروان‌های راهیان نور است. زائران سرزمین نور با حضور در این مرکز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام که در حسینیه اینجا آرامیده‌اند، از قسمت‌های مختلف این مرکز بازدید می‌کنند و از روایتگری راویان حاضر بهره‌مند می‌شوند.

بر اساس این گزارش، اغلب زائرانی که در این مرکز فرهنگی که محل عشق بازی شهدای مرصاد است، حضور دارند، دهه هفتادی هستند؛ آن‌هایی که جنگ را لمس نکرده‌اند، اما با حضور در اینگونه مراکز با فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند و به این درک می‌رسند که امنیت فعلی کشورمان را مدیون آن‌ها هستیم.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد در محل عملیات مرصاد که در پنجم مرداد 67 با رمز یا علی بن ابیطالب برای تعقیب و سرکوب منافقین انجام گرفت، ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار