امام جمعه سمنان:

آمریکا برجام را منهای موشک‌ های ایران می‌خواهد/ خیلی از افراد به آمریکا خوش‌بین بودند!

آیت‌ الله «سیدمحمد شاهچراغی» گفت: آمریکا برجام را منهای موشک‌ های ایران می‌خواهد و این امر بارها تذکر داده شده است؛ اما خیلی از افراد به آمریکا خوش‌ بین بودند که امروز شاهد نتایج آن هستند.
کد خبر: ۲۸۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ - 27April 2018

آمریکا برجام را منهای موشک‌های ایران می‌خواهد/ خیلی از افراد به آمریکا خوش‌بین بودند!به گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌ الله «سیدمحمد شاهچراغی» امام جمعه سمنان  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان، با تبریک فرارسیدن میلاد خجسته حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، یکی از الزامات رعایت تقوا را وفای به عهد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه وفای به عهد مصداق تقواست، اظهار داشت: متأسفانه بدقولی‌ ها در کشور ما زیاد شده و یکی از بدقولی‌ های رایج، در باب ازدواج است. طلاق همان بدقولی و نوعی عهدشکنی است که به‌ صورت بلا درآمده است.

شاهچراغی در ادامه سخنان خود با اشاره به روایاتی از حضرت موسی بن جعفر (ع) در باب امام‌شناسی و ویژگی‌ها و علاماتی که امامان دارا هستند، افزود: معرفی از سوی خداوند و برخوردار بودن از عصمت دو ویژگی امامان است.

وی تقوا را مهم‌ترین عامل نجات انسان‌ها در این دنیا و آخرت دانست که این مهم نیز با پایبندی به امامت و ولایت حاصل می‌شود.

امام جمعه سمنان با فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) گفت: ۵۰۰ حدیث در خصوص این امام بزرگوار بیان شده است؛ جشن‌های نیمه شعبان که شعار بزرگ اسلامی است، باید به نحو شایسته با چراغانی و آذین‌بندی در استان سمنان برگزار شود.

شاهچراغی با بیان اینکه آمریکا قصد خروج از برجام را دارد، اظهار داشت: آمریکا برجام را منهای موشک‌ های ایران می‌خواهد.

شاهچراغی بیان کرد: ترامپ می‌خواهد تحریم هم باشد، برجام هم باشد؛ حمایت ایران از سوریه و فلسطین هم نباشد ولی ملت ایران بیان می‌دارد که این کلاه قدری برای شما گشاد است.

وی اضافه کرد: امروز برای خیلی از افرادی که به آمریکا خوش‌بین بودند، روشن شده است که تمام سرمایه‌ ها به لطف رهبری در داخل کشور وجود دارد و آمریکا هر روز دنبال بهانه است.

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جوان، از آنان به‌ عنوان سرمایه‌های نظام یادکرد و گفت: جوانان با حفظ دین‌داری، وقت خود را زیاد صرف فضاهای بی‌محتوای مجازی نکنند.

وی همچنین روز سربازان گمنام و هفته معلم را گرامی داشت و گفت: سربازان گمنام وزارت اطلاعات چشم بیدار کشورند و آن‌ها باید جلودار و عمل‌کننده به سخنان رهبری باشند.

شاهچراغی همچنین گفت: معلمان با تربیت شاگردان خوب افتخارآفرین جامعه خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار