امام جمعه اهواز:

محقق شدن شعار سال، سبب رشد اقتصاد ملی می‌شود

امام جمعه اهواز گفت:‌ افزایش تولید و محقق شدن شعار سال سبب رشد اقتصاد ملی می‌شود اما تمام این موارد برای ما به یک کابوس تبدیل شده است و به دنبال راه حل هستیم تا مولد خوبی برای اشتغال جوانان پیدا کنیم.
کد خبر: ۲۸۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ - 27April 2018

محقق شدن شعار سال، سبب رشد اقتصاد ملی می‌شودبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، آیت الله سید «محمد علی جزایری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی مهدیه «امام خمینی»(ره)، با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) در ۱۵ شعبان، اظهار داشت: دعا کنیم تا خداوند در ظهور ایشان تعجیل کند و ما را از منتظران ظهور و مجاهدان پای رکابش قرار دهد تا زمینه ساز ظهور باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)، گفت: ایشان که اسوه و الگوی همه به ویژه جوانان مسلمان است، در روز عاشورا ۲۷ سال داشت و ۵ سال از امام سجاد (ع) بزرگتر بود.

امام جمعه اهواز افزود: حضرت علی اکبر از نظر نورانیت، ظاهر، اخلاق و گفتار شبیه ترین افراد به رسول الله (ص) بوده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان امنیت خوب و نسبی کشور را حاصل امداد الهی و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و عنوان کرد: دشمن برای صدمه زدن به نظام اسلامی به صورت شبانه‌ روزی و متوالی در حال طراحی توطئه است اما توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی می‌شوند.

وی با بیان اینکه مومن از کار کردن نباید خجالت بکشد، گفت: اگر عزم ملی برای ما تحقق پیدا کند بسیاری از جوانان بیکار شاغل می شوند و تولید بالاتر خواهد رفت.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: افزایش تولید و محقق شدن شعار سال، سبب رشد اقتصاد ملی می‌شود اما تمام این موارد برای ما به یک کابوس تبدیل شده است و به دنبال راه حل هستیم تا مولد خوبی برای اشتغال جوانان پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار