اسماعیل هنیه:

راهپیمایی بازگشت باعث سردرگمی رژیم صهیونیستی شده است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: راهپیمایی بازگشت در مرزهای غزه باعث سردرگمی دشمن صهیونیستی شده است.
کد خبر: ۲۸۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ - 27April 2018

راهپیمایی بازگشت باعث سردرگمی رژیم صهیونیستی شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، هنیه روز جمعه در جریان شرکت در فعالیت های راهپیمایی بازگشت دشرق رفح اظهار داشت: ملت ما تا رسیدن به حقوق خود یک قدم از راهپیمایی بازگشت عقب نشینی نخواهد کرد.

هنیه افزود: ملت فلسطین با شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز در مرزهای غزه تاریخ جدید امت اسلامی را می نویسد.

بر همین اساس، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار توقف کشتار فلسطینیان در راهپیمایی مسالمت آمیز آنها در مرزهای نوار غزه شد.

زید بن رعد حسین کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت شرکت ‌کنندگان در تظاهرات بازگشت بزرگ در مرزهای نوار غزه را محکوم کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی در واکنش به این اظهارات مدعی شدند که بیانیه وی انگیزه ای قوی برای تروریسم است و به تداوم سوء استفاده از غیر نظامیان ترغیب می کند.

دنی دانون نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد ادعا کرد: این بیانیه نشان می دهد که کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل بر حقوق بشر متمرکز نیست و تنها به صورت بی رویه از اسرائیل انتقاد می کند.

این در حالی است که از زمان شروع راهپیمایی بازگشت بزرگ و لغو محاصره غزه، 42 شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از 4 هزار نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها