حجت‌الاسلام حاج‌صادقی تاکید کرد؛

تلاش پاسداران برای تقویت انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پاسداران باید در حوزه‌های رفع تهدیدات و عمق‌بخشی و تقویت انقلاب اسلامی فعالیت کنند.
کد خبر: ۲۸۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ - 28April 2018

حضرت علی اکبر (ع) الگویی برای پاسداران استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالله حاج‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسمی که صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز عقیدتی سیاسی سپاه و در تجلیل از فعالان عرصه پاسداری از مرز‌های اعتقادی در سپاه تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه امروز حضرت علی اکبر (ع) یک الگو برای پاسداران است، اظهار داشت: امروز باید پاسداران ما در سپاه پاسداران از آن حضرت درس ولایتمداری را فرا بگیرند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در کشور مورد توجه قرار گیرد، ولایتمداری است.

حجت‌الاسلام حاج صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب پویا و زنده است و دشمن هر روز موانع جدیدی بر سر راه آن ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انقلابِ پویا و زنده نیازمند محافظ است، افزود: امروز پاسداران و نیرو‌های مسلح محافظی قوی برای انقلاب اسلامی هستند و در برابر تهدیدات دشمن ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: پاسداران امروز باید در حوزه‌های رفع تهدیدات و عمق‌بخشی و تقویت انقلاب اسلامی فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه پاسداران هوشیارانه و با فداکاری آماده جانفشانی برای انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: جریان کربلا یک الگوی بزرگ برای پاسداران است.

حجت الاسلام حاج صادقی افزود: موتور حرکت‌دهنده این انقلاب، اسلام است و هدایت‌کننده آن امروز ولایت فقیه و رهبری است؛ پیام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی همه‌جانبه در برابر دشمنان برای روشن نگه داشتن این موتور است.

وی با اشاره به اینکه ویژگی شهید مطهری پاسداری از انقلاب بود، گفت: مربیان ما در عقیدتی سیاسی باید سیره و راه شهید مطهری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان اینکه چهار رکن اساسی برای حفاظت از انقلاب اسلامی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر پاسداران ما بخواهند در محافظت از انقلاب نقشی داشته باشند، باید چهار رکن بصیرت دینی، معنویت و هویت، روحیه جهادی و ولایتمداری را در خود تقویت کنند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار