حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فرهنگ دفاع مقدس سدی در برابر تجاوزهای دشمنان نظام است

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: باید تلاش کنیم تا دشمن نتواند فرهنگ دفاع مقدس را تضعیف و در روحیه انقلابی ملت تزلزل ایجاد کند.
کد خبر: ۲۸۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ - 28April 2018

فرهنگ دفاع مقدس سدی در برابر تجاوزهای دشمنان نظام است

غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تاثیرات آن اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های شهیدان ماست.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و توکل به‌خدا و توسل به اهل بیت (ع) و تدابیر خوب حضرت امام (ره) در برابر دشمن تا بُن دندان مسلح و مورد حمایت همه‌ی قدرت‌های دنیا ایستادند و پیروزمندانه عزت و افتخار را نصیب ملت ایران کردند.

حسن پور با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه و اینکه این فرهنگ ناب‌ترین و اثرگذارترین فرهنگ‌هاست، اضافه کرد: باید این را نیز بگویم که آشنا کردن اقشار مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان با حماسه‌آفرینی‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام یکی از شاخصه‌های اصلی ترویج این فرهنگ است.

وی افزود: امروز عقب‌نشینی دشمن از مرز‌های ما به‌خاطر ماندگاری همین فرهنگ ناب دفاع مقدس در بین جوانان انقلابی است، باید تلاش کنیم تا دشمن نتواند این فرهنگ را تضعیف و در روحیه انقلابی ملت ما تزلزل ایجاد کند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور تصریح کرد: دستگا‌های متولی کار لازم است بیش از پیش به حوزه فرهنگ به‌ویژه فرهنگ دفاع مقدس اهمیت دهند و باید به‌خوبی خوراک فرهنگی جوانان تهیه و در دسترس آنها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نگذاریم با غفلت و سستی در این حوزه افکار جوانان ما از دوران طلایی دفاع مقدس دور شوند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار