عبدالحمید قره‌داغی:

سوره مهر با ۳۰۰ عنوان کتاب جدید وارد نمایشگاه کتاب می‌شود

مدیر عامل سوره مهر گفت: سوره مهر با ۳۰۰ عنوان کتاب جدید وارد سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ - 28April 2018

سوره مهر با ۳۰۰ عنوان کتاب جدید وارد نمایشگاه کتاب می‌شود/ غرفه کودک و الکترونیک مجزاستبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری و اعلام برنامه‌های انتشارات سوره مهر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور «عبدالحمید قره ‌داغی» مدیر عامل سوره مهر برگزار شد.

«عبدالحمید قره ‌داغی» مدیر عامل سوره در این مراسم اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بزرگترین رویداد فرهنگی ایران و منطقه است چون حجم بازدید کنندگان بدون مشابه است.

وی گفت: مشکلات همچنان گریبان‌گیر صنعت نشر است و سال ۱۳۹۶ را به سختی گذرانده است، اما سوره مهر با برنامه ریزی در بخش فروش، الکترونیک و بازرگانی دستاوردهای خوبی را به دست آورد تا حضور موثری در بخش فرهنگی کشور داشته باشد.

مدیر عامل سوره مهر از عرضه ۳۰۰ عنوان کتاب تازه منتشر شده خبر داد و بیان کرد: ما امسال با بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب چاپ اول در بخش عمومی حضور خواهیم داشت. سوره مهر با ابتکار هر ساله تلاش می‌کند میزبان حجم زیادتری از علاقمندان باشد. امسال علاوه بر بخش عمومی به صورت مجزا در بخش کودک نیز حضور خواهیم داشت. غریب ۵۰۰ کتاب در این بخش خواهیم داشت، که ۱۰۰ عنوان آن جدید است.

قره‌داغی افزود: سوره مهر الکترونیک نیز با غرفه‌ای مجزا با بیش از ۱۳۰۰ عنوان کتاب الکترونیک با شیوه‌های مختلف کتاب‌ها را به علاقمندان عرضه می‌کند. تنوع موضوعی خوبی در آثار امسال رعایت شده است. سوره مهر در شعر، رمان، خاطره، خاطره‌نگاری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پژوهش هنر عناوین مختلفی به دست سیستم پخش کتاب سپرده است.

وی تصریح کرد: یکی از اتفاقات جدید امسال معرفی چندین کتاب عرضه نشده در طول سال و معرفی چند محصول در بخش سوره مهر الکترونیک و کودک نیز در این ایام به طور روزانه معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار