سردار فرحی:

بیش از ۴۰ درصد سربازان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح گفت: تحصیلات سربازان رو به افزایش است و بیش از ۴۰ درصد سربازان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.
کد خبر: ۲۸۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ - 28April 2018

بیش از ۴۰ درصد سربازان دارای تحصیلات دانشگاهی هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «مهدی فرحی» فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح در جشنواره جوان سرباز که صبح امروز در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: امروزه نگاه ویژه‌ای به بحث سربازی وجود دارد و این موضوع مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا و رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: هدف از تشکیل قرارگاه مهارت آموزی که سال گذشته برپا شد؛ این است که سربازان در دوره خدمت از مهارت‌هایی بهره‌مند شوند و پس از خدمت بتوانند با استفاده از این مهارت‌ها، در جامعه مشغول به کار شوند.

سردار فرحی گفت: امروز سربازان بسیاری در سراسر کشور مشغول خدمت هستند. همچنین تحصیلات سربازان رو به افزایش است و بیش از ۴۰ درصد سربازان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی بیان کرد: جوانی و آینده‌ساز بودن عوامل مهمی هستند و سربازی سرمایه و ثروت محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سربازان ضمن آموختن مهارت‌هایی، گواهینامه‌هایی دریافت می‌کنند و تلاش می‌شود تا از این مهارت‌ها پس از خدمت استفاده کنند و همچنین از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

سردار فرحی عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا در آینده، مهارت‌های مورد نیاز و علاقه جوانان و سربازان را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار