پیام تسلیت فرمانده بسیج مردمی عراق در پی ترور «الصماد»

فرمانده بسیج مردمی عراق در پیامی شهادت رئیس مجلس سیاسی یمن را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۸۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 28April 2018

ترور «الصماد» را تسلیت گفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، ابومهدی المهندس فرمانده بسیج مردمی عراق (الحشدالشعبی) در پیامی شهادت «صالح علی الصماد» رئیس مجلس سیاسی یمن را به جهان اسلام، ملت غیور یمن، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله و همه مبارزان شریف جهان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

‏‎من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

ملت زخم دیده یمن‌، ای امت مقاومت و پایداری
به فرمانده و رزمنده عبد الملک الحوثی

با تمام وجود و برادری بابت شهادت رئیس مجلس اعلى (صالح الصماد) با شما مواسات و همدردی می‌کنیم و امیدواریم خداوند او را در آغوش رحمت واسعه و بهشت بی‌کران خود جای دهد و به شما صبر و شکیبایی و استواری عطا کند.

شهید صماد از دست رفته مقاومت یمن و ملت یمن در رویارویی با دسیسه‌ها و سناریو‌های کمبود و ذلالت آل سعود و همپیمانانش و بلکه او شهید تمام امت در رویارویی با وهابیت و تروریسم و همپیمانانش است.

ما در عراق احساس می‌کنیم که شهید الصماد شهید ما نیز هست و این مصیبت، مصیبت ما است جایگاه و نقش مؤثرش و میراث راه اسلامی او با بقیه شهدای خط مقاومت است.

ترور این فرمانده بزرگ ضعفی در اراده ملت یمن ایجاد نمی‌کند و راه آزادسازی یمن از کفتار‌های سعودی را نگه نمی‌دارد، بلکه مقاومت ملی را شعله‌ورتر می‌کند و اراده آن‌ها را قوی‌تر و اتحاد آن‌ها را در ایستادگی و مقاومت دشمنان و همپیمانانشان مستحکم‌تر می‌کند.

خداوند رحمت کند آن شهید بزرگ را و در مقام صالحین جای دهد.

ابو مهدی المهندس
فرمانده حشد الشعبی»

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار