سردار یزدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دشمن به دنبال دلگرم کردن هم‌پیمانان منطقه‌ای خود است

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: تحرکات دشمنان در منطقه ناشی از درماندگی آنان است و دشمنان برای دلگرمی هم‌پیمانان خود و جلوگیری از یاس و ناامیدی‌شان تحرکاتی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۲۸۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ - 30April 2018

دشمن به دنبال دلگرم کردن همپیمانانش در منطقه است/ تحرکات سیاسی دشمنان در منطقه نشان از استیحصال آن‌هاستسردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با بیان اینکه امروزه یکی از مهمترین مواردی که پاسداران باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند، بصیرت‌افزایی است، اظهار داشت: از خصوصیات مورد نیاز پاسداران بصیرت، شناخت دشمن و اهداف آن و پیروی از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: پاسداران در صدد هستند تا بصیرت خود را ارتقا دهند؛ حضرت امام (ره) بارها فرمودند که پاسداران باید با بصیرت باشند و این موضوع را از پاسداران مطالبه کرده‌اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: بصیرت، پاسداران را در دفاع از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی نظام تقویت می‌کند و توفیق می‌دهد تا از آرمان‌های انقلاب اسلامی بهتر دفاع کنیم. موضوع بصیرت‌افزایی در دستور کار نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرار گرفته و تلاش‌های خوبی نیز در این راستا انجام شده است.

سردار یزدی در خصوص تحرکات دشمنان در منطقه خاطرنشان کرد: تحرکات دشمنان در منطقه ناشی از درماندگی آنان است و دشمنان برای دلگرمی هم‌پیمانان خود و جلوگیری از یاس و ناامیدی‌شان تحرکاتی انجام می‌دهند. این تحرکات به نتیجه نخواهد رسید؛ چرا که آن‌ها در مسیر باطل گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار