مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم خبر داد؛

دیدار با خانواده شهدای جبهه مقاومت در هفته فرهنگی ـ اقتصادی لبنان

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم از دیدار با خانواده شهدای جبهه مقاومت در هفته فرهنگی ـ اقتصادی لبنان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 28April 2018

دیدار با خانواده شهدای جبهه مقاومت در هفته فرهنگی ـ اقتصادی لبنانبه گزارش دفاع پرس از قم، معصومه ظهیری امروز در نشست خبری هفته فرهنگی- اقتصادی  لبنان با اشاره به اهمیت صدور پیام و ارزش‌های انقلاب اسلامی به همه جهان اظهار داشت: کمیته بانوان در اجرای این رخداد فرهنگی در لبنان سه سرفصل اصلی را دنبال کرده و محصولات فرهنگی خود را در این سه قالب ارائه می‌دهد.

وی حضور بانوان را در بخش نمایشگاهی این رخداد فرهنگی بسیار فعال عنوان کرد و افزود: بخش زنان، جوانان و کودکان در این نمایشگاه باهم دیده‌شده و باعرضه محصولات فرهنگی در قالب بازی‌های فکری ـ معارفی، عرضه محصولات عفاف و حجاب  و امکان رصد و جانمایی کهکشان در چادر ویژه با همکاری کانون پرورش فکر نوجوانان بخشی از فعالیت‌های غرفه کمیته بانوان را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم از عرضه صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی فارغ‌التحصیلان جامعه الزهرا(س) و جامعه المصطفی خبر داد و گفت: تمام این محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در مراکز فرهنگی استان ارائه و انجام‌شده است و با ترجمه این آثار به زبان عربی و انگلیسی در لبنان ارائه می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های علمی و فرهنگی را با حضور فعالان فرهنگی لبنان یک اتفاق قابل‌توجه عنوان و تصریح کرد: این نشست‌های علمی با حضور مهمانانی از کشور ایران و با حضور فعالان فرهنگی، آموزشی و اعتقادی  لبنان برگزارشده و در تبادل فرهنگ و تجربه در حوزه دین و صدور پیام و ارزش‌های انقلاب بسیار مؤثر خواهد بود.

ظهیری بخش سوم برنامه‌های هفته فرهنگی – اقتصادی لبنان را دیدار با خانواده شهدای جبهه مقاومت اعلام و بیان کرد: طبق برنامه‌های انجام‌شده در مدت هفته فرهنگی لبنان، دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای مقاومت ازجمله مادر شهید مغنیه، خواهر شهید صدر در برنامه‌ها دیده‌شده است.

وی هفته فرهنگی – اقتصادی لبنان را به ابتکار و تدارک استان قم دانست و گفت: این رخداد فرهنگی با ابتکار و تدارک استان قم اما در سطح بین‌المللی برای وحدت امت اسلامی و ایجاد گفتمان بین انقلاب اسلامی  و جبهه مقاومت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار