ارشد نظامی آجا در شمال­ شرق کشور:

اتحاد ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان خواهد بود

ارشد نظامی آجا در شمال­ شرق گفت: دشمنان در مقطعی که در پی اختلاف افکنی بین سپاه و ارتش هستند، تقدیر الهی بر آن شد تا روز ارتش و روز پاسدار در فاصله زمانی کمی با هم تقارن پیدا کنند و در سایه آن، دل­ های نیروهای سپاه و ارتش بیشتر از گذشته به هم نزدیک شود تا خاری در چشم دشمنان اسلام باشد.
کد خبر: ۲۸۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ - 28April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، محفل انس و الفت فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در خراسان رضوی به میزبانی قرارگاه منطقه ­ای شمال شرق نزاجا و با حضور حجت­ الاسلام «عباس محمدحسنی» مسئول سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، حجت ­الاسلام «شعبانعلی صالحی ­نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و اعضای شورای تأمین استان خراسان رضوی شنبه شب در مجتمع رفاهی ثامن ­الائمه(ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال­ شرق و فرمانده قرارگاه منطقه ­ای شمال­ شرق نزاجا در این مراسم با تبریک سالروز میلاد حضرت علی ­اکبر(ع) اظهار داشت: این نشست دوستانه که پیام همدلی و رفاقت بیشتر نیروهای مسلح استان خراسان رضوی را به همراه دارد هر سال به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی و روز پاسدار به میزبانی قرارگاه منطقه ­ای شمال­ شرق و سپاه امام رضا(ع) برگزار می­ شود.

وی با بیان این مطلب که این حرکت، حرکتی بسیار زیبا و شایسته است خاطر نشان کرد: امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» در سفری که به مشهد داشت در مراسمی حضور پیدا کرد. شرکت کنندگان در این مراسم شعار می ­دادند «ارتشی و سپاهی دو لشکر الهی». این شهید والامقام این شعار را اصلاح کرد و اعلام کرد بگوئید «ارتش و سپاهی یک لشکر الهی».

امیر آذریان گفت: ما ارتشیان و سپاهیان با همدیگر هستیم و با همدیگر خواهیم ماند مگر اینکه به شهادت برسیم.

ارشد نظامی آجا در شمال­ شرق افزود: به کوری چشم دشمنان اسلام که اتحاد بین سپاه و ارتش را نمی ­توانند تحمل کنند، امسال روز ارتش و روز پاسدار در فاصله بسیار کمی با هم تقارن پیدا کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ­ای شمال­شرق نزاجا در پایان تأکید کرد: دشمنان در مقطعی که در پی اختلاف افکنی بین این سپاه و ارتش هستند، تقدیر الهی بر آن شد تا روز ارتش و روز پاسدار در فاصله زمانی کمی با هم تقارن پیدا کنند و در سایه آن، دل­ های نیروهای سپاه و ارتش بیشتر از گذشته به هم نزدیک شود تا خاری در چشم دشمنان اسلام باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار