فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع، یک اصل مهم در مقابله با عناصر ضدانقلاب است

سردار محمد پاکپور گفت: اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع یک اصل مهم در مقابله با عناصر ضدانقلاب است.
کد خبر: ۲۸۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ - 28April 2018

اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع، یک اصل مهم در مقابله با عناصر ضد انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش عملیاتی غرب و شمالغرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که  با شرکت مسئولان ارشد نظامی و انتظامی در حسینیه اعظم ثار ا... ارومیه برگزار شد، امنیت موجود در کشور را مرهون جانفشانی نیرو‌های نظامی و انتظامی مستقر در مرز‌ها دانست و اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع یک اصل مهم در مقابله با عناصر ضد انقلاب است که با استفاده از انسجام عملیاتی می‌توان بردشمنان غلبه کرد.

سردار پاکپور وجود عنصر معنویت و نیروی ایمان در نیرو‌های رزمنده ایران اسلامی را یک عامل مهم در ایجاد پیروزی‌های مختلف دانست و افزود: ارائه آموزش‌های مختلف و توجه به اثربخشی این آموزش‌ها در نیرو‌های مختلف یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم گفت: تقویت بنیه معنوی و اعتقادی و افزایش آمادگی نظامی و دفاعی رزمندگان اسلام دو موضوع مهم مورد تاکید در دین مبین اسلام است.

سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا نیز در این مراسم وجود امنیت پایدار در منطقه را زمینه ساز جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی عنوان کرد.

همچنین در این همایش فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی یگان‌های مختلف سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی بر اتفاق و وحدت میان نیرو‌های امنیتی موجود در منطقه تاکید کردند.

اما در ادامه برگزاری این همایش، اجلاس هم اندیشی مسئولان دفاتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه مناطق غرب و شمال غرب کشور نیز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسنلویی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهدا هدف از برگزاری این اجلاسیه را هماهنگی در راستای فرهنگ سازی بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه و بررسی تاثیر فرهنگ اسلامی در سیر تکاملی آحاد مختلف مردم در نظام اسلامی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار