سلحشوری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

لزوم توجه بیشتر مسؤولین به حوزه فرهنگ/ باید برای این حوزه هزینه کرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای جذب حداکثری باید هزینه کنیم و در مقابل نفوذ فرهنگی دشمن راهکارهای مقابله را پیش‌بینی کنیم.
کد خبر: ۲۸۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ - 29April 2018

لزوم توجه بیشتر مسؤولین به حوزه فرهنگ/ باید برای این حوزه هزینه کرد

پروانه سلحشوری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، درباره لزوم توجه بیشتر به حوزه فرهنگ از جانب مسوولین اظهار داشت: توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و ضرورت پیشرفت فرهنگی و عدالت اجتماعی و از طرفی اهمیت‌دادن به عرصه فرهنگی و اجتماعی مستلزم برنامه‌ریزی بلند مدت و صرف هزینه است.

وی با اشاره به اینکه سیاستگذاری در حوزه فرهنگی باید کارآمدی داشته باشد، افزود: در نگاه‌ها به گسترش فرهنگ باید دغدغه باشد و در غیر اینصورت امکان موفق شدن در این حوزه غیرممکن خواهد بود.

سلحشوری ادامه داد: آنچه‌که باید به‌عنوان الگوی فرهنگی به جامعه ارائه شود، ملاک عملی منطقی، عادلانه و اندیشه متولیان در این حوزه است.

نماینده مردم تهران در خانه ملت اضافه کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب و توجه خاص ایشان به حوزه فرهنگی نیز تایید این  موضوع است که باید از شرایط موجود برداشتی منطقی داشته باشیم. بنابراین در حوزه فرهنگی باید برنامه‌های متفاوتی مدنظر مسوولین امر باشد.

وی با بیان اینکه متولیان امور فرهنگی به‌خصوص رسانه‌ها نباید به‌گونه‌ای عمل کنند، که زمینه دفع مخاطبان فراهم شود، عنوان کرد: ما برای جذب حداکثری باید هزینه کنیم و در مقابل نفوذ فرهنگی دشمن راهکارهای مقابله را پیش‌بینی کنیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها