درخشش هنرمندان اصفهانی در اولین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»

مدیر هنری و امور سینمایی استان اصفهان گفت: هنرمندان اصفهانی با برگزیده شدن 12 عدد از آثارشان در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام» توانستند خوش بدرخشند.
کد خبر: ۲۸۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ - 29April 2018

درخشش هنرمندان اصفهان در اولین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه جواد ایزددوست در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اصفهان در خصوص برگزاری جشنواره فیلم بین‌المللی رسام اظهار داشت: سازمان هنری و امور سينمايی دفاع مقدس برای اولين بار اقدام به برگزاری جشنواره بين‌المللی فيلم كوتاه دفاع مقدس «رسام» با رويكرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی فيلم  و فيلم‌نامه کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره بازشناسی نقش بی‌بدیل دوران دفاع مقدس در اقتدار، عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی و شکل‌گیری فرهنگ مقاومت و ایثارگری امت اسلام در مقابله با عوامل و جریانات وابسته به نظام جهانی سلطه و انعكاس سيمای حماسه آفرينی، مقاومت و ایثارگری مردان و زنان قهرمان و دلیر ايران اسلامی، جبهه‌ مقاومت اسلامی و پاسداشت مدافعان حرم و تعالی فرهنگ و هنر دفاع مقدس در بين فيلمسازان جوان بود.

مدیر هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه هنرمندان بسیاری از اصفهان توانستند در این جشنواره هنرنمایی کنند، گفت: تعدادی از جوانان هنرمند اصفهانی توانستند 12 اثر خود را به این جشنواره ارسال و در 5 بخش آن برگزیده شوند.

این مسئول ادامه داد: در بخش فیلم داستانی امین قشقاییان با فیلم پل و سعید افسر با فیلم قایم باشک، در بخش مستند سید مجتبی خیام الحسینی با مستندهای گردان قاطرریزه و رویای خلافت، سعید افسر با مستند صفر درصد توانستند برگزیده شوند.

ایزددوست تصریح کرد: در بخش پویانمایی جشنواره احمد تیموری با اثر خود به نام دیوارکشی و محمدرضا قهرمان با انیمیشن مقاومت، در بخش نماهنگ سید مهدی بکایی با اثر خط سرخ به جمع برگزیدگان راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین محمدمهدی قلعه ناظری با اثر سومین دسته گل، امین قشقائیان با سه قطره اشک، محمدعلی شیروانی با قاسم نوجوان و سعید موذنی با من، زینب و مادرش شریفه در بخش فیلمنامه جشنواره برگزیده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار