شوشتری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پشتیبانی از نیروهای مسلح بزرگترین وظیفه مجلس است

نماینده مجلس شورای اسلامی ثبات امنیت کشورمان در مقابل هرگونه تعرض دشمنان داخلی و خارجی را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح دانست و گفت: پشتیبانی از نیروهای مسلح بزرگترین وظیفه خادمان مردم در مجلس است.
کد خبر: ۲۸۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۴ - 30April 2018

/«هادی شوشتری» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه قدرت و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از هرگونه نفوذ دشمنان در قالب گروهک‌های تروریستی به کشورمان ممانعت به عمل می‌آورد، اظهار داشت: با تمام مشکلات اقتصادی و کم و کاستی‌های موجود در کشور، ما نباید از نعمت امنیت و آسایش خاطر بالایی که از آن بهره‌مند هستیم غافل شویم؛ چه بسا برخی از کشورهای اروپایی که دغدغه‌های معیشتی‌شان به مراتب کمتر است اما از ترس حملات تروریستی آرامش ندارند.

این نماینده خانه ملت یکی از دلایل پرهیز دشمنان از اقدام علیه ایران را اقتدار و توان دفاعی نیروهای مسلح کشورمان عنوان کرد و افزود: قدرت نیروهای نظامی ما در حالی رو به افزایش است که بودجه دفاعی ما نسبت به کشورهای عضو منطقه کم‌تر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه هیچ‌گونه مداخله و مذاکره نظامی را به هیچ کشوری نمی‌دهیم، گفت: با اینکه آینده برجام از همان ابتد برای کشور ما روشنی نداشت اما ما با طرف‌های مقابل این توافق وارد مذاکره شدیم و در طول این سال‌ها بارها غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها هم برای برخی مسوولان ما و هم برای عموم کشورهای صاحب وجدان و خرد مشخص شد؛ لذا بحث تسلیحات نظامی و دفاعی کشورمان در حقیقت خط قرمز مجلس است که نمی‌توان در این‌باره با کشوری گفت‌و‌گو کنیم.

شوشتری با اشاره به اقدامات جنایتکارانه حامیان داعش که با ایجاد این گروه اهداف شومی برای جهان اسلام در سر می‌پروراندند، خاطرنشان کرد: شکست گروه‌های تروریستی و زوال جریان تکفیری بزرگترین پیروزی مسلمانان طی یک قرن اخیر بود که با مجاهدت‌های بی‌شائبه جبهه مقاومت صورت گرفت. تقویت بنیه دفاعی هر کشور اسلامی برای دولتمردان آن حکومت باید یک ضرورت باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی پشتیبانی از نیروهای مسلح اعم ار بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را بزرگترین وظیفه خادمان مردم در پارلمان عنوان کرد و تصریح کرد: مجلس در مقابل ادعاها و هرگونه زیاده‌خواهی مقامات آمریکایی ‌در خصوص توان دفاعی و همچنین نقد ظالمانه نقادان داخلی نسبت به امور نیروهای مسلح سکوت نمی‌کند و قاطعانه از حافظان امنیت کشور دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار