فرمانده مرزبانی ناجا:

امنیت مرزهای ایران مطلوب است

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت مرزهای ایران مطلوب است، گفت: این امنیت بی‌شک ثمرات مطلوبی برای مرزنشینان ‌به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۲۸۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ - 29April 2018

امنیت مرزهای ایران مطلوب استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار قاسم رضایی بعد از ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: شبانه‌روز شدن گمرک بیله‌سوار توسعه مراودات تجاری بین ایران و آذربایجان را تسهیل می‌بخشد که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به این که امنیت مرزها در گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار مطلوب است افزود: این امنیت مرزی در اردبیل شرایط توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی را فراهم کرده ‌که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه به دلیل وجود امنیت ایجاد شده مراودات با جمهوری آذربایجان نیز در وضعیت مطلوبی بوده و برخی مشکلات حتی با تماس تلفنی رفع می‌شود که اگر از این قابلیت‌ها به نحو احسن استفاده شود می‌توان استان را در مسیر رشد و توسعه قرار داد.

رضایی بیان کرد:  پیشنهاداتی در خصوص 24 ساعته شدن گمرکات مطرح شده بود که شرایط فراهم شده و بی‌شک ثمرات مطلوبی برای مرزنشینان نیز به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امنیت کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده که باید قدردان این دستاوردها باشیم و از آرمان‌های و ارزش‌های اسلامی با جان و دل حفظ و نگهداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار