ساخت مساجد «ساده» و «کم‌هزینه» در مناطق محروم کشور

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز گفت: ساخت مساجد «ساده» و «کم‌هزینه» در مناطق محروم کشور از اولویت‌های مجمع خیرین مسجدساز است.
کد خبر: ۲۸۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ - 29April 2018

ساخت مساجد «ساده» و «کم‌هزینه» در مناطق محروم کشوربه گزارش دفاع پرس از بجنورد، محمود مظفر در نخستین نشست مجمع خیرین مسجد ساز خراسان شمالی اظهارداشت: مجمع خیرین مسجدساز در سال 92 با حمایت‌های رهبری شکل گرفت و تاکنون مساجد بسیاری را در کشور با همت خیرین احداث کرده است.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این مجمع٬ ساخت مساجد ساده و ارزان در مناطق پرجمعیت و پرکاربرد کشور است. وجوه کمک به این مساجد باید مردمی باشد و تا حدودی دولت کمک کند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور: برای کمک و مشارکت در ساخت مساجد نیاز به پول‌های کلان نیست بلکه هر که به اندازه وسع و توان خود حتی به مقدار یک آجر می‌تواند کمک کند تا این فرهنگ خداپسندانه در میان مردم شکل بگیرد.

مظفر با بیان اینکه ساخت مساجد با نصف هزینه‌های ساخت و ساز های عادی عملیاتی می‌شود خاطرنشان کرد: به واسطه کمک و حضور مردم در ساخت مساجد٬ هزینه‌های این کار نصف شده است.

وی افزود: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات٬ خیرین می‌توانند با شماره گیری کد اپلیکیشن آپ گزینه کمک به ساخت مسجد را انتخاب و حتی کمترین هزینه را نیز واریز کنند.

مظفر در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی این را داریم که گروه‌های جهادی بیایند پای کار‌ و‌ ساخت مساجد را در مناطق محروم با کمک مجمع انجام دهند. امیدواریم در سال جاری این مجمع بتواند در این استان حداقل 5 مسجد را با همکاری مردم خراسان شمالی و اعتبارات خیرین کشوری احداث کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار