حجت‌الاسلام علیزاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سپاه خدمتگزار ملت و حافظ امنیت کشور است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران در جهت خدمتگزاری به ملت ایران اسلامی روز و شب نمی‌شناسد و برای امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۸۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ - 30April 2018

سپاه خدمتگذار ملت و حافظ امنیت کشور است

حجت‌الاسلام «ابوالقاسم علیزاده» مسؤول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به امنیت و عزت ایران اسلامی اظهار داشت: آرامش و آسودگی کنونی نظام، مرهون خون شهدا و مجاهدت سربازان  امام زمان (عج) است که در مناطق مختلف کشور خدمت می‌کنند و این اقدام ارزشمند باید در جامعه اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج مردمی یکی از ارزشمندترین یادگاران حضرت امام راحل هستند، گفت: نیرو‌های نظامی کشور اعم از سپاه، ارتش و سایر نیروی‌های انقلابی در کشور اکنون قدرتمندتر از همیشه شده‌اند و این رویداد نویدبخش اعتلای روزافزون ایران اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران مهم‌ترین دستاورد و نقش‌آفرینی سپاه پاسداران را دفاع از میهن و ارزش‌های نظام، انقلاب و کشور به‌ویژه در دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: کلام از توصیف و تشریح تلاش و مجاهدت‌های کم‌نظیر شهیدانی که هرکدام شخصیت‌های بزرگی در جهان اسلام محسوب می‌شدند قاصر است.

وی عنوان کرد: تفاوت سلایق نباید منجر به تشدد و اختلاف در جامعه شود و ضروری است مسوولین با دقت و توجه ویژه‌ای نسبت به وحدت‌آفرینی بکوشند.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: این مجموعه انقلابی و ولایتی در جهت خدمتگزاری به ملت ایران اسلامی روز و شب نمی‌شناسد و برای امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام خواهد برداشت.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها