شهید «محسن وزوایی»:

نفوذ خط انحرافی مهمترین تهدید انقلاب اسلامی است

شهید «محسن وزوایی» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: این امت باید بداند از بزرگترین خطراتی که انقلاب را تهدید می‌کند، آفت نفوذ خط انحرافی در خط اصلی انقلاب یعنی همان خط امام است.
کد خبر: ۲۸۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ - 30April 2018

نفوذ خط انحرافی،مهمترین تهدید انقلاب///امروز سالروز شهادت شهید میباشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، «محسن وزوایی» بنیان‌گذار لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در سال 1339 متولد شد و در 10 اردیبهشت سال 1361 در جریان مرحله اول عملیات بیت المقدس «فتح خرمشهر» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید وزوایی

ما ترس از شهادت نداریم و این تنها آرزوی ما است. در این جبهه ها خداوند را مشاهده می کنیم که چگونه به کمک رزمندگان اسلام می‌‌شتابد و آن ها را نصرت می دهد. حقیر بزرگترین افتخار خود را عبودیت به درگاه احدیت می دانم.

ای عارفان و ای عاشقان لقاءالله، ای مخلصین اخلاق و ای کسانی که مشغول ریاضت کشیدن، جهت قرب به درگاه خدا هستید، بیایید تا ببینید در جبهه ها چگونه برادران شما به آن درجه از نزدیکی به درگاه خداوند رسیده‌اند که نوجوان تازه داماد، پس از 3 ساعت که از عروسی‌اش می گذرد، در جبهه حاضر می شود؛ آخر در کدامین مکتب چنین ارزش هایی را سراغ دارید؟

امروز تمام مزدوران و طاغوتیان به مقابله با انقلاب عزیز اسلامی پرداخته‌اند. در راس آن به تعبیر امام خمینی، شیطان بزرگ آمریکا و به دنبال او تمامی وابستگان دیگرش. پس از خدا غافل نشوید که پشیمانی سودی ندارد.

این امت باید بداند از بزرگترین خطراتی که انقلاب را تهدید می‌کند، آفت نفوذ خط انحرافی در خط اصلی انقلاب، یعنی همان خط امام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار