محمدرضا یکانی:

فیلم «تولد» را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم/ صبر و استقامت خانواده شهدا را نباید نادیده گرفت

کارگردان فیلم «تولد» که اثرش در جشنواره اسوه‌های صبر و استقامت به عنوان فیلم برتر شناخته شد، گفت: فیلم من در خصوص دغدغه‌ها و نگاه یک دختر بچه 10 ساله است که پدرش شهید شده و من یک روز از زندگی این دختر شهید را به تصویر کشیدم.
کد خبر: ۲۸۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ - 30April 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، محمدرضا یکانی کارگردان فیلم «تولد»، درباره این فیلم اظهار داشت: فیلم «تولد» را درباره دختر 10 ساله یک شهید مدافع حرم ساخته‌ام و همه افتخارم این است که این فیلم را با سرمایه شخصی ساختم و آن را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم.

فیلم «تولد» را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم/ صبر و استقامت خانواده شهدا را نباید نادیده گرفت

کارگردان فیلم «تولد» که اثرش در جشنواره اسوه‌های صبر و استقامت به‌عنوان فیلم برتر شناخته شد افزود: فیلم من در خصوص دغدغه‌ها و نگاه یک دختر بچه 10 ساله است که پدرش شهید شده و من یک روز از زندگی این دختر شهید را به تصویر کشیدم تا مخاطب را با سبک زندگی خانواده یک شهید آشنا کنم.

وی ادامه داد: علی‌رغم تلاش‌ها، ایثار و از خودگذشتگی شهدای عزیز، اما نمی‌توان صبر و استقامت خانواده شهدا را نادیده گرفت و فیلم من صبر و مقاومت این دختر شهید مدافع حرم را نشان می‌دهد. و به ما می‌آموزد که این دختر چقدر محکم و استوار در برابر غم از دست دادن پدر صبر به خرج داده است.

این فیلم‌ساز گفت: برای من همیشه این سوال مطرح بود که چگونه یک انسان در شرایط زندگی مادی امروز دست از خیلی مسایل می‌کشد و برای دفاع از اعتقادات و آرمان‌های خود به جنگ با دشمنان می‌رود و از حریم حرمی دفاع می‌کند، که در فرهنگ اعتقادی ما مقدس تعبیر می‌شود.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها