سردار رحیمی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

دستگیری 198 تَن از اراذل و اوباش در 48 ساعت گذشته/ حمایت کامل پلیس از مامور گشت ارشاد

رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 198 تن از اراذل و اوباش طی 118 مرحله عملیات در 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ - 30April 2018

دستگیری 198 اراذل و اوباش در 48 ساعته گذشته/  موضع تهاجمی و افندی پلیس تهران بزرگ در برابر اراذل و اوباش/ دفاع با اقتدار پلیس از مامور گشت ارشادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت طی 118 مرحله ماموریت 198 تن از اراذل و اوباش دستگیر شدند که از این تعداد 74 نفر نوجوان بودند و تحویل خانواده‌هایشان شدند.

سردار رحیمی گفت: 30 تن از 198 نفر اراذل و اوباش دستگیر شده از اراذل و اوباش درجه یک و دو بودند که با وجود اینکه تعهد داده بودند، دوباره به مزاحمت نوامیس و عربده‌کشی پرداختند.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طی عملیات‌های 24 ساعت گذشته محل‌های قهوه‌خانه، باشگاه بدنسازی، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از افراد به عربده‌کشی، مزاحمت نوامیس و زورگیری دستگیر شدند، گفت: از این اراذل و اوباش 7 قبضه سلاح کمری، مقادیر زیادی از مشروبات الکی، هزار و 678 آلات قمار بازی و 20 هزار قلم داروی تقلبی نیروزا کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی در ادامه تاکید کرد: برخی افراد در مکان‌های مختلف به دنبال آلوده کردن جوانان هستند و خانواده‌ها باید مواظب فرزندان خود باشند.

رئیس پلیس تهران بزرگ تهران بزرگ با اشاره اینکه تهران جای اراذل و اوباش نیست، گفت: اراذل و اوباش باید بدانند که وضعیت ما در مقابل آن‌ها یک‌حالت تهاجمی و آفندی است.

سردار رحیمی افزود: صاحبان قهوه خانه‌ها بابد بدانند اگر افراد بدنام و اراذل و اوباش در آن‌ها حضور داشته باشند مقصر محسوب می‌شوند و قهوه‌خانه آن‌ها پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در 48 ساعت گذشته 189 قهوه‌خانه اخطار دریافت کردند، افزود: اگر این قهوه‌خانه‌ها به هشدار‌های پلیس توجه نکنند پلمب خواهند شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین در خصوص فیلم‌ منتشر شده در فضای مجازی درباره درگیری مامور گشت ارشاد، گفت: در این خصوص از چهار نفری که در فیلم‌ هستند، دو نفر محجبه بودند و دو نفر دیگر بدحجاب بودند که پس از دریافت تذکر شروع به فحاشی کردند.

رحیمی در خصوص موضع پلیس در این مورد، تصریح کرد: ما با اقتدار از مامور خود دفاع خواهیم کرد و هیچ‌گونه قصوری از طرف مامور ما صورت نگرفته‌است. در حال حاضر انگشت مامور به دلیل شکستی، در گچ است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار