سردار رضایی مطرح کرد؛

خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در گرو رشادت‌های مجاهدانه مرزبانان

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با تلاش و رشادت‌های مخلصانه مرزبانان در مرز‌های آبی و خاکی، وجهه ملی مرز به خوبی حفظ شده و سربازان ولایی با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ - 30April 2018

خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در گرو رشادت‌های مجاهدانه مرزبانانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم تحلیف فراگیران و آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز، با بیان اینکه مرکز آموزش یک عبادتگاه است و انفاس جاری در این مرکز، قدسی و الهی است، اظهار داشت: فرماندهان مراکز آموزش در پرورش سربازان و مرزبانان که مجاهدانه و ایثارگرانه از مرز‌های کشور پاسداری می‌کنند، نقش تاثیرگذاری دارند.

این مقام ارشد انتظامی، امنیت سرتاسر مرز‌های کشور را مطلوب عنوان کرد و گفت: مرزبانان و مرزنشینان در تمامی حوزه‌ها تعاملات خوبی با یکدیگر دارند که این امر موجب ایجاد امنیت پایدار در مرز‌های جمهوری اسلامی ایران شده است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: با تلاش و رشادت‌های مخلصانه مرزبانان در مرز‌های آب و خاکی، وجهه ملی مرز به خوبی حفظ شده و سربازان ولایی با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه خطاب به کارکنان وظیفه و تاکید بر احترام و تکریم پدر و مادر، گفت: حضور پررنگ در خدمت مقدس سربازی و جامعه، مرهون تعلیم و تربیت، والدین و مربیان بوده و سربازی در کسوت مرزبانی یک توفیق الهی است که باید به آن افتخار کرد.

در خاتمه سردار رضایی از تلاش‌های سرهنگ «عزیزی» تقدیر و سرهنگ «پرویز قاسم زاده» را به سمت فرمانده مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز منصوب کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار