در دیدار معاون صدای رسانه ملی و معاون اجتماعی ناجا:

یکی از اولویت‌های ناجا در سال جاری مبارزه بی‌امان با مواد مخدر است

معاون اجتماعی ناجا گفت: یکی از اولویت‌های ناجا در سال جاری مبارزه بی امان با مواد مخدر است و در صددیم در این راستا به ویژه برای اقدامات پیشگیرانه از ظرفیت «رادیو» بهره‌مند شویم، باید با تولیدات رادیویی میزان تاب آوری روانی جوانان را نسبت به مواد مخدر ارتقاء دهیم.
کد خبر: ۲۸۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ - 30April 2018

یکی از اولیت و اولویت‌های ناجا در سال جاری مبارزه بی امان با مواد مخدر استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعید منتظرالمهدی» معاون اجتماعی ناجا با معاون صدا و برخی مدیران شبکه‌های رادیویی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

«حمید شاه آبادی» معاون صدای رسانه ملی در این دیدار ضمن خیر مقدم به معاون اجتماعی ناجا اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبی بین رادیو و پلیس برقرار است.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریتی نیروی انتظامی افزود: متأسفانه کم کاری برخی دستگاه‌های مسوول در حوزه‌های مأموریتی، چون «حجاب و عفاف»، بار مسوولیت را بر دوش ناجا تحمیل می‌کند.

معاون صدای رسانه ملی بر لزوم تقویت تعاملات میان نیروی انتظامی و رادیو تأکید کرد و گفت: باید همکاری‌های پلیس و معاونت صدا برای افزایش تولیدات رادیویی مخاطب پسند با محوریت مأموریت‌های انتظامی و اجتماعی بیش از گذشته باشد.

شاه آبادی تأکید کرد: نیروی انتظامی می‌تواند به رادیو در «سوژه یابی» در حوزه‌های انتظامی کمک کند و ما با پردازش سوژه‌ها و تولیدات رادیویی می‌توانیم نقش موثری در فرهنگ سازی و کاهش برخی آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

قدردانی سردار منتظرالمهدی از همکاری مطلوب صدای رسانه ملی با پلیس

 سردار «سعید منتظرالمهدی» نیز در این دیدار اظهار داشت: از مدت‌ها پیش مترصد فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و بدون چشم داشت دوستانمان در معاونت صدای رسانه ملی و به پاس همکاری با نیروی انتظامی بودم و باید بگویم در مأموریت و برهه‌های مختلف شاهد همکاری صدا و سیما به ویژه «رادیو» با پلیس هستیم که ان‎شاءالله این تعاملات ارتقاء یابد.

وی ضمن قدردانی از همراهی و مساعی معاونت صدای رسانه ملی با پلیس افزود: به واقع رسانه «رادیو» در بین مردم و مخاطبان جایگاه ویژه و منحصر به فردی دارد و می‌توان از این ظرفیت در راستای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء آگاهی عمومی و فرهنگ‌سازی بهره برد.

معاون اجتماعی ناجا مطرح کرد: رادیو با توجه به تنوع برنامه‌ها و گستردگی مخاطبان می‌تواند در ارائه تصویری دلپذیر از پلیس موثر واقع شود و «پلیس، یار مهربان مقتدر و مجاهد مسوول» را به خوبی به مردم معرفی کند.

وی تأکید کرد: در تولیدات رادیویی باید منزلت، محبوبیت و اقتدار پلیس را توأمان در نظر گرفت.

سخنگوی ناجا با اشاره به وجود 8 هزار و 755 کیلومتر مرز آبی و خاکی در کشور بیان کرد: شاهد مجاهدت، تلاش، جانفشانی و استقامت مرزبانان در صیانت از سرحدات و مرز‌های کشور هستیم و پیشنهاد می‌کنم برنامه‌ای باعنوان «صدای مرز» تولید شود، چرا که همواره معتقدیم جایگاه مرز و مرزبانی مظلوم واقع شده است.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: یکی از اولویت‌های ناجا در سال جاری مبارزه بی امان با مواد مخدر است و در صددیم در این راستا به ویژه برای اقدامات پیشگیرانه از ظرفیت «رادیو» بهره‌مند شویم، باید با تولیدات رادیویی میزان تاب آوری روانی جوانان را نسبت به مواد مخدر ارتقاء دهیم.

سردار منتظرالمهدی همچنین اشاره کرد: براساس پرونده‌های ارجاعی به دادسراها، نظرسنجی از نخبگان اجتماعی و انتظامی و برآورد‌ها دریافتیم که «خشم و عصبانیت» یکی از آسیب‌های جدی در جامعه است، بنابراین باید با اقدامات فرهنگی و اجتماعی به سمت و سوی «کنترل خشم» در جامعه حرکت کنیم.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های پلیس در راستای کاهش حوادث جاده‌ای پیشنهاد راه اندازی «صدای جاده» را مطرح کرد و گفت: امید است با تقویت تعاملات بتوانیم بیش از گذشته به اهداف مورد نظر برسیم.

 در این دیدار مدیران شبکه‌های مختلف رادیو به بیان نقطه نظرات خود در راستای تقویت تعاملات پلیس و معاونت صدای رسانه ملی پرداختند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها