تاجیک مطرح کرد:

شهید «خلیلی» یک تخریب‌چی تمام عیار بود/ ایران به یک قدرت جهانی در منطقه تبدیل شده است

مسؤول سابق قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: شهید مدافع حرم ابراهیم خلیلی بازیگر فیلم اخراجی‌ها، یک تخریب چی تمام عیار بود که روستائیان سوری و مردم آن منطقه به‌عمل پاک انسانی وی پی برده بودند.
کد خبر: ۲۸۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ - 30April 2018

شهید «خلیلی» یک تخریب‌چی تمام عیار بود/ ایران به یک قدرت جهانی در منطقه تبدیل شده است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جواد تاجیک مسؤول سابق قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی کشور و روایتگر دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای دانشجو و اختتامیه راهیان نور سال 96 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار داشت: شهدا خوب زندگی کردند و اجر معنوی گرفتند و به خدا رسیدند و در حقیقت شهادت بهترین هدیه‌ای است که خداوند می‌تواند به بنده‌اش بدهد.

وی شهدای والامقام را نمادی از سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی دانست و افزود: شهید مدافع حرم ابراهیم خلیلی بازیگر فیلم اخراجی‌ها از بسیجیان لشکر 27 محمد رسول‌ الله یک تخریب چی تمام عیار بود که روستائیان سوری و مردم آن منطقه به‌عمل پاک انسانی وی پی برده بودند که در شهر حلب به آرزوی دیرینه‌اش که همان شهادت بود رسید.

روایتگر دفاع مقدس اهداف داعشی‌ها را نفوذ به ایران عنوان کرد و ادامه داد: تکفیری‌ها سوریه را نابود کردند و به هیچ کس و مکانی رحم نمی‌کردند، اما ایران که به یک قدرت جهانی در منطقه تبدیل شده است، جلوی آنها ایستاد چون سنگ بنای این قدرت را شهدا گذاشتند تا در مقابل ابرقدرت‌ها بایستیم.

تاجیک اضافه کرد: آن سرانگشت اشاره شهداست که ما را به آن سمت هدایت می‌کند. خون شهدا مسیری را انتخاب کرده است که امروز ما از آن استفاده می‌کنیم، زین پس هیچ کدام از اهداف شوم آمریکا در منطقه پیاده نخواهد شد و این وقاحت لکه ننگی بر دامان آمریکا می‌ماند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار