سردار شریف: کارگران مردان صحنه «جنگ اقتصادی» هستند

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کارگران مردان صحنه جنگ اقتصادی هستند که بدون ادعا کار جهادی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۲۸۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ - 30April 2018

سردار شریف: کارگران مردان صحنه «جنگ اقتصادی» هستندبه گزارش دفاع پرس از قزوین، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به استان قزوین از برخی شرکت‌های تولیدی شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

سردار شریف در دیدار چهره به چهره با کارگران و مسئولان شرکت‌های البرز دارو و کاشی الوند ضمن تبریک روز کارگر اظهار داشت: کارگران مردان صحنه جنگ اقتصادی هستند که بدون ادعا کار جهادی انجام می‌دهند و باید رفاه این قشر زحمت کش در اولویت کار و تولید قرار گیرد تا بتوانند با امید بیشتری به کشور خدمت کنند.

وی بیان کرد: حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی باید از نهادهای جمهوری اسلامی آغاز شود تا زمینه رشد و اشتغال فراهم شود.

در این دیدار مدیران شرکت البرز دارو ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران طرحی را مبنی بر خرید داروهای ایرانی پیشنهاد دادند تا در راستای منویات رهبر انقلاب و کمک به تولید کالای ایرانی اجرایی گردد و حمایت همه جانبه مردم و دولت به همراه سایر قوا خواستار شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها