مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی:

جوان محوری رویکرد اصلی برنامه های سالروز سوم خرداد باشد/ بیش از 290 شهید استان مرکزی در آزادسازی خرمشهر نقش آفرینی کردند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر292 شهید از استان مرکزی نقش آفرینی کردند از این رو رویکرد اصلی اجرای برنامه های امسال جوان محوری باشد.
کد خبر: ۲۸۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ - 30April 2018

جوان محوری رویکرد اصلی برنامه های سالروز سوم خرداد باشد/بیش از 290 شهید استان مرکزی در آزادسازی خرمشهر نقش آفرینی کردندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، مصطفی مشایخی در نخستین نشست گرامیداشت سالروز سوم خرداد با اشاره به حماسه بزرگ سوم خرداد اظهار داشت: شهید و فرهنگ ایثار مقوله ای است که تمامی اقشار را در برگرفته و تمامی جریان های فکری را شامل می شود.

وی افزود: در عملیات بزرگ سوم خرداد 13 فرمانده از استان مرکزی به شهادت رسیده که شهید ناصر بختیاری از جمله فرماندهان شاخص در این عملیات بود.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر حماسه ای بزرگ و نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که این ظرفیت را دارد که در ابعاد مختلف بتوان به آن پرداخت.

مشایخی با اشاره به شعار در نظر گرفته شده برای این ایام و نامگذاری روزها گفت: " ما توانستیم" شعاری است که امسال از سوی ستاد کل برای سالروز آزادسازی خرمشهر در نظر گرفته شده که اجرای برنامه های پیش بینی شده بر اساس آن باشد.

وی ادامه داد: روز اول با عنوان درس ها، عبرت های حماسه خرداد، روز دوم مقاومت و ایثار، پیشکسوتان، فرماندهان و شهیدان و روز سوم نیز به نام ولایت مداری و معنویت پشت جبهه ها نامگذاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های مربوط به این ایام در دو بخش عمومی و اختصاصی تتقسیم بندی شده که در بخش اختصاصی هر کدام از دستگاه های استان باید نسبت به ظرفیت و توانمندی خود وارد شوند.

مشایخی با اشاره به تهیه بروشور از سوی اداره کل حفظ آثار استان مرکزی گفت: نقش رزمندگان در آزادسازی خرمشهر و کلیات مربوط به عملیات بیت المقدس در بروشوری از سوی اداره کل حفظ آثار استان مرکزی تهیه و در اختیار دستگاه ها قرار میگیرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار