قادری در مراسم سالگرد شهادت شهید وزوایی:

وزوایی گِل گیرا داشت/ انقلاب اسلامی امثال محسن را ضرب در عددی بزرگ کرد

دوست شهید وزوایی با اشاره به اینکه شهید گل گیرایی داشت، گفت: اینگونه افراد در یک جمله به اخلاق دینی، اسلامی و شرعی متعهد هستند.
کد خبر: ۲۸۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ - 30April 2018

وزوایی گِل گیرا داشت/ انقلاب اسلامی امثال محسن را ضرب در عددی بزرگ کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت «محسن وزوایی» از فرماندهان لشکر 27 محمد رسول الله و بزرگداشت عملیات بیت المقدس با حضور سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)، سردار محمد کوثری، سردار هاشمی دانا معاون روابط عمومی تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از رزمندگان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) و لشکر 10 سیدالشهدا (ع) در سالن بصیرت لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

قادری نویسنده کتاب خمینی روح الله و از همراهان امام در این مراسم با اشاره به واقعه بزرگ انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقدر این انقلاب بزرگ بود که جوان ها و شخصیتی مثل محسن را ضرب در عددی بزرک کرد. به طوری که انسان را متحیر اینهمه شجاعت و لیاقت می کند. 

وی افزود: این عدد برای هرکس متفاوت است. ادم های بد را هم ضرب می کند و ناگهان شخصیت دیگری پیدا می کنند که سقوط می کنند و بدنام می شوند. 

قادری در توصیف شهید وزوایی تصریح کرد: شهید دوره های زندگی متفاوتی را دارد. برای من شخصیتی شگفت بود که چنین کسی در محل ما زندگی می کرد و ما کم می شناختیمش. وی افزود: او غرایضش را نمی کشد بلکه به راه درست می برد و هدایت می کند. وقتی قرار بود درس بخواند میل به درس خواندن چنان در او قوی بود که شاگرد اول شد. 

وی با بیان اینکه برخی افراد جذاب هستند و شهید وزوایی «گل گیرا» داشت در این رابطه گفت: اینگونه افراد در یک جمله به اخلاق دینی، اسلامی و شرعی متعهد هستند. شهید محسن بسیار شجاع بود و شگفت اور است بچه ای 19 ساله در صحنه درگیری ها مردانه شرکت کند.

قادری تصریح کرد: یکی از دوستانش از او می خواهد تقلب کند او می گوید نه این کار بد است. راه پیش پای دوست می گذارد و پیشنهاد می دهد و چند روزی به دوستش درس می دهد. عفت یکی دیگر از پایه های اخلاق است. کسی که عفیف نیست یکی از پایه های اخلاقش لق است. وزوایی در واژه هایی که به کار می برد رفتاری که می کرد عفت داشت. 

وی تصریح کرد: کسی که می تواند عزیزترین داشته خود یعنی جانش را تقدیم کند سخاوت دارد. 

زهرا و زینب وزوایی برادرزاده شهید نیز قطعه دلنوشته ای را تقدیم به عموی شهید خود قرائت کردند. 

در طول مراسم پرتره چهره شهید وزوایی توسط سرهنگ تقی زاده از جانبازان عملیات بیت المقدس بر بوم نقاشی به تصویر کشیده شد. 

همچنین عنوان شد هزینه های این مراسم توسط برادران شهید وزوایی به بازسازی روستایی در بازی دراز اهدا شد. 

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار