آیت‌الله نوری‌همدانی:

سکوت در برابر دشمن زندگی نیست/ باید دشمن همیشه از مسلمانان ترس داشته باشد

مرجع تقلید شیعیان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند زمان دیگر آن زمان بزن و در رو نیست و هر کسی اقدامی کند با پاسخ قاطع روبه‌رو می‌شود، باید دشمن همیشه از مسلمانان ترس داشته باشد.
کد خبر: ۲۸۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 30April 2018

آیت‌الله نوری‌همدانی: سکوت در برابر دشمن زندگی نیست/ باید دشمن همیشه از مسلمانان ترس داشته باشدبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار مسئولین عقیدتی سیاسی رده‌های سپاه در استان قم اظهار داشت: نظام اسلامی نعمت بسیار بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و برای حفظ آن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) افزود: هیچگاه انسان نباید در برابر دشمن بی تفاوت باشد، امام علی (ع) در برابر دشمن قیام کرد و بی تفاوت نبود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت مطالعه کتاب نهج البلاغه گفت: نهج البلاغه کتاب بسیار ارزشمند در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است که باید از خطبه‌های آن بهترین استفاده را کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه گاهی دشمن راهی را دنبال می‌کند که باید در مقابل آن قیام کرد، افزود: آمریکا از مردم سوریه و عراق قیام می‌خواست و امروزدر یمن ملت این کشور باید در برابر ظالم رژیم آل سعود قیام کنند و به مقابله با آن بپردازند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه جهاد و شهادت حیات است، گفت: ذلت وتسلیم شدن در برابر دشمن مرگ است، سکوت در برابر دشمن زندگی نیست بلکه مقابله با دشمن و ایستادگی در برابر آن زندگی و حیات است و نباید زیر بار ظلم رفت و اگر انسان برای رسیدن به حق به جنگ برود و به شهادت برسد عاقبت به خیر و سعادتمند می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه اهل بیت (ع) برای ترویج معارف دینی سختی و مشکلات زیادی را متحمل شدند، افزود: معصومین (ع) برای نشر معارف دینی سختی و مشکلات و ظلم‌های زیادی کشیدند اما دست از رسالت برنداشتند و به وظیفه اصلی خود که ترویج دین خدا بود پرداختند.

وی با اشاره به قاطعیت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمن عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند زمان دیگر آن زمان بزن و در رو نیست و هرکسی اقدامی کند با پاسخ قاطع روبه‌رو می‌شود، باید دشمن همیشه از مسلمانان ترس داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار