مهدی بابایی:

برای اداره شهر تهران باید از آخرین راهکارها و تحولات علمی مدیریت شهری استفاده کرد/ بیش از 40 درصد مقالات علمی توسط بسیجیان شهرداری تهران ارسال شده است

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه برای اداره شهر تهران باید از آخرین راهکارها و تحولات علمی مدیریت شهری استفاده کرد، گفت: بیش از 40 درصد مقالات علمی توسط بسیجیان شهرداری تهران ارسال شده است.
کد خبر: ۲۸۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ - 30April 2018

برای اداره شهر تهران باید از آخرین راهکارها و تحولات علمی مدیریت شهری استفاده کرد/ بیش از 40 درصد مقالات علمی توسط بسیجیان شهرداری تهران ارسال شده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سازمان بسیج شهرداری تهران اولین همایش علمی با عنوان «بررسی چالش ها و ارائه راهکارهای نوین مدیریت شهری» را  با حضور محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهرداران مناطق 9 و 17، اساتید، پژوهشگران و متخصصان امور شهری در تالار ایوان شمس برگزار کرد. 

«مهدی بابایی» مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در این همایش با بیان آن که ضرورت توجه به علم و پژوهش و تحقیق در حوزه مدیریت شهری بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: فضای تحقیق و پژوهش در همه فضای شهرداری تهران باید ساری و جاری شود و بر همین اساس معاونت علمی سازمان بسیح شهرداری تهران با استفاده از ظرفیت کانون نخبگان بسیجی و عقد تفاهم با 38 دانشگاه نهاد علمی و پژوهشی اقدام به بررسی چالش ها و ارائه راهکارهای نوین مدیری شهری کرده است. 

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: در پایان سال گذشته 235 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که در مدت یک ماه زمان برگزاری فراخوان، استقبال خوبی بود و پیرو ارسال این مقالات، 180 مقاله توسط کمیته علمی متشکل از اساتید، پژوهشگران و متخصصان امور شهری مورد پذیرش قرار گرفت. 

بابایی اضافه کرد: این مقالات در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، سلامت محیط زیست و خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فنی عمرانی، شهرسازی و معماری، مالی و اقتصاد شهری به دبیرخانه واصل شده بود و نکته قابل توجه این است که حدود 40 درصد از مقالات، توسط کارمندان بسیجی شهرداری تهران ارسال شده بود و این این افتخاری است که بسیجیانمان در این حوزه مشارکت داشتند و این می طلبد در همایش های بعدی تخصص محور تر به موضوعات شهری پرداخته شود تا بتوانیم قدمی هر چند کوچک در توسعه کلانشهری مثل تهران برداریم. 

وی تصریح کرد: تهران دیگر کلان شهر نیست و تبدیل به یک ابر شهر شده است و باید تک تک مدیران برای اداره آن از اخرین راهکارها و تحولات علمی مدیریت شهری استفاده کنند. 

بابایی با تقدیر از حضور بدون چشم داشت هیئت علمی و اساتید حاضر در این همایش ابراز داشت: اساتید و هیئت علمی بدون کوچکترین چشم داشتی و با روحیه بسیجی در این همایش همکاری کردند تا با کمترین هزینه این همایش علمی را برگزار کنیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در شهرداری تهران باید به گونه ای عمل کنیم که کارآمدی نظام اسلامی را اثبات کنیم و این اتفاق نمی افتد مگر با استفاده از توان و ظرفیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی و بسیج باید به عنوان یک الگو در این عرصه حضور فعال داشته باشند. 

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها