سردار صابری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترویج فرهنگ شهادت در جامعه عزت ایران را تضمین‌ می‌کند/ «سپاه» پاسدار خون شهداست

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: ما مدیون شهدا هستیم و باید در جهت قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها، مسیرشان را به‌درستی پیش ببریم.
کد خبر: ۲۸۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ - 01May 2018

ترویج فرهنگ شهادت در جامعه عزت ایران را تضمین‌تر می‌کند/ سپاه پاسدار خون شهداست

سردار سرتیپ دوم پاسدار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره نقش سپاه در کشور اظهار داشت: سپاه پاسداران با تمام قوا حافظ ملت و مملکت است و مردم عزیزمان با وجود فرزندان‌شان در این مجموعه انقلابی و ولایی نگران امنیت کشور نباشند.

وی افزود: مجموعه سپاه از بطن مردم است و تنها هدفی که دنبال می‌کند، حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهداست.

سردار صابری تصریح کرد: سپاه برای تحقق و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی از تمام ظرفیت‌های ممکن کشور استفاده می‌کند تا بتواند در افزایش تولید داخلی، رفاه و معیشت مردم گام بردارد.

وی با بیان اینکه خیال ملت عزیز ایران اسلامی از نظر امنیت آسوده باشد، ادامه داد: در بخش‌های دریایی، هوایی و زمینی آنقدر پیشرفت داشته‌ایم که با فرمان رهبر فرزانه انقلاب همه تهدیدها را از بین خواهیم برد.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) افزود: اکنون دشمن درصدد تضعیف جبهه مقاومت است و خوب می‌داند جبهه مقاومت که راس آن ایران است، با گزینه‌های تهدیدِ نظامی زمین‌گیر نخواهد شد.

سردار صابری با بیان اینکه سپاه یکی از محورهای امنیت در مرزهای کشور است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نهاد نظامی، فرهنگی و اعتقادی کارنامه قابل قبول و بسیار موفقی هم در زمان هشت سال دفاع مقدس و هم در مسائل امنیتی، به‌ویژه در دفاع از مرزهای کشور و خنثی کردن نقشه‌های پلید استکبار و مزدورانش داشته است.

وی بیان داشت: سپاه هراسی و سپاه ستیزی در رسانه‌های غربی از اوایل انقلاب بوده و اکنون به نقطه اوج خود رسیده است.

این فرمانده نظامی تصریح کرد: آگاهی بخشی از دستاوردهای سپاه و تشریح اهداف آن به نسل جوان، وظیفه رسانه‌هاست که بایستی نسبت به این رویکرد اهتمام جدی داشته باشند.

سردار صابری در پاسخ به این سوال که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه چه تاثیراتی بر افکار عمومی دارد، عنوان داشت: هر آنچه‌که امروز داریم، اعم از آسایش، آرامش و امنیت، همه به برکت خون شهداست. ترویج این فرهنگ در جامعه عزت و سربلندی ایران اسلامی را تضمین‌ می‌کند و باعث می‌شود تا باورهای انقلابی و ارزشی در جامعه رنگ نیازد.

وی در این‌باره افزود: ما مدیون شهدا هستیم و باید در جهت قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها، مسیرشان را به‌درستی پیش ببریم و خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا باشیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار